We hebben een aantal aanbieders voor Bibione voor je op een rij gezet:

Reviews over Bibione

Leuk voor 1 keer

Hans,
    3-7-2017

Wij waren de laatste twee weken van juni op Lido del Sol. Het was vroeger een Duitse enclave maar omgeturnd naar het voor het voormalig Oostblok. Niet mis mee maar wel verrassend. Nederlanders kan je zoeken met vergrootglas.

Appartement D 403 lag aan het zwembad en het leuke is dat tussen 2 en 4 iedereen blijft zitten, de badmeester heeft siësta en de bezoeker niet. Is ook prima, beetje achterhaald en vooral met kinderen plezierig. Het appartement is wat verouderd en aan renovatie toe. Erg gehorig, naast ons zat een "Deens" gezin met 5 kinderen en dat was even wennen in week 2.

Het strand is leuk en prima verzorgt, lekkere ligbedden. Het leukste is het weekend als alle Italianen naar het strand gaan, dan krijg je het gevoel dat je op vakantie bent in Italie. Wat wij vervelend vonden zijn de verkopers op het strand met tassen/riemen/zonnebrillen e.d. De man van de "coco bello" was leuk met kinderen een high five e.d was een vrolijke noot. Het kan zijn dat zijn collega er loopt en die is niet leuk.

De kalvestraat van Bibione is minder leuk, veel dezelfde winkels en om de 10 meter een pizza of ijs tent. Erg druk. Leuke vakantie gehad voor een redelijk bedrag, maar niet voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juni 2017

Genieten

Christophe,
    22-6-2017

Zijn er twee jaar geleden geweest en wa super vandaar dat we dit jaar terug gaan bibione we Love you

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

prima!

hannink,
    24-5-2017

wij zijn hier augustus 2016 geweest en ik kan zeggen dat we een mooi maar klein appartement hadden alles was schoon en fris en in een goede staat. we hebben geboek via touroperator en kijk voor fotos op die site we hadden hetzelde appartement voor 600 euro voor 1 week. ik zou zeker weer terug gaan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Sterk verouderd en vuil appartement

Piet Heijkants,
    9-8-2016

Appartement geboekt via touroperator.

Er word en net appartement aangeboden,maar je komt bedrogen uit.

Het is oud of kapot en na de schoonmaak ligt er nog veel vuil en vieze lakens in het appartement.

Pannen waar de etensresten nog inzitten.

Kauwgom op de grond.

Ook is het zeer luidruchtig.

DIT IS ZEKER GEEN AANRADER.

EENS MAAR NOOIT MEER.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer!

Anita,
    3-8-2016

Kom je daar aan in de bloedhitte, moet je een nummer trekken om in te checken??? Belachelijk en ook nog een formulier invullen met info die zij allang hebben! Staan er 2 jongelui die de boel moeten entertainen en op een vervelende manier mededelen dat je iets niet goed ingevuld hebt? Wat een achterhaadl en ouderwets gebeuren zeg! En de airco deed het niet, daar kwamen we dus zaterdagavond achter. Heel netjes gemeld bij de receptie en gevraagd om beddengoed die volgens touroperator inbegrepen was... De receptioniste zei dat het voor haar ook zondag was en zij moe was? Heel slecht Engels sprak ze, zeer onbeschoft en onvriendelijk! En dan heb je een groot balkon en geen tussenschot met de buren? Nu hadden wij het geluk dat zij er nooit zaten, maar het was een appartement voor 6 personen dus je moet er niet aan denken om daar naast te zitten als iedereen op het balkon zit. Ik had dit al eerder gelezen en we hebben het nu zelf ervaren. De omgeving is perfect verder. Wel een stukje lopen naar het strand waar je een strandbed kunt huren voor € 18,-! Belachelijk! En als je met een eigen bedje en parasol wilt zitten word je verwezen naar een ander apart stuk strand. Ze begrijpen het echt niet! Wij gaan er nooit meer naartoe!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016