Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

We hebben een aantal aanbieders voor Biarritz (Pyrenees-Atlantiques) voor je op een rij gezet:

appartementen Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

Reviews over Biarritz (Pyrenees-Atlantiques)

gelegen op 300 meter van strand.

theo & yvonne,
    17-9-2013

We hadden met ons twee een 4 persoons studio. Voor ons was het precies ruim genoeg. Twee bedden (uitklapbare banken) waardoor je met je twee slechts één bed nodig hebt en mooi ruimte overhebt. Keuken van alle gemakken voorzien, ruime badkamer. Gelegen vlak bij St Charles, waar alle winkeltjes aanwezig zijn voor je inkopen. Parkeergarage onder het hotel. Vriendelijk personeel wat goed engels spreekt. TV had ook engelse en duits sprekende zenders. Wifi was echter niet gratis. Je krijgt een toegangscode die je ook nodig hebt om het terrein te verlaten (!) aan de achterzijde. Appartementen en studio's liggen op ongeveer 300 meter van het mooie strand van Biarritz. Gelegenheid voor een wasje aanwezig.

Gereisd met partner in september 2013

prima appartement in centrum

heer Huijskens,
    22-10-2012

echt heel vriendelijke mensen en super centraal gelegen

Gereisd met partner in januari 2012

Simpel op ideale locatie in Biarritz

Hennie,
    1-8-2011

Niks te veel of te weinig. Goed voor vrienden of stelletjes

Gereisd met vrienden in juli 2011

Prima!

Jolien,
    9-9-2010

Appartement zelf is wat klein maar prima te doen,

maar de ligging en prijs/kwaliteit maken veel goed! Ideale ligging, aan het strand, alles op loopafstand. En het zwembad is ook fijn voor de afwisseling.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Mooi appartement op goede locatie

Marjolein,
    17-6-2009

Appartement ligt midden in het centrum. Supermarkt op 5 min. lopen, winkelstraat, restaurants en strand op 3 min. loopafstand. Appartement is heerlijk ruim als je met z'n tweeën gaat, alles is aanwezig: oven, vaatwasser, mooie badkamer en apart toilet. Ondanks dat je in het centrum zit is het toch rustig gelegen. Parkeergarage aan het einde vd straat (60 euro voor een week). Als je wilt gaan surfen ga dan naar surfschool Lagoondy (aant einde vd boulevard rechts). Goed les, prima materiaal en de surfleraar neemt je overal mee naar toe (weer of geen weer)!! En de prijs is ook goed in verhouding. Uit eten kan je overal voor schappelijke prijzen. Kijk wel buiten op de borden want sommige restaurants hebben jetsetprijzen ;). Wij gaan dit jaar weer terug want het was er super!

Gereisd met partner in september 2008