• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

appartementen in Berner Oberland

Reviews over accommodaties in Berner Oberland

Een heerlijk rustpunt midden in Zwitserland

Luuk, 17-8-2017

Im Bergli is een erg hoogwaardig appartement met een prachtig uitzicht op de bergen rondom de Thuner See. Het appartement is echt van alle gemakken voorzien en is goed bereikbaar. In het dorpje vind je een kleine supermarkt en je kan makkelijk zelf of met de bus (die is gratis :)) naar Thun, wat een leuke stad is.

In de omgeving zijn veel leuke dingen te doen, zoals varen over het meer, grotten, uitkijkpunten en natuurlijk verschillende bergen met treinen en kabelbanen.

Al met al een echte aanrader.

Fantastische plek!

Mark & Danielle, 4-7-2017

Een heerlijke plek met een prachtig uitzicht, heel net huisje met alles dat nodig is, vriendelijke eigenaren en een prachtige ligging vlak bij Thun en Bern. Genoeg dingen in de omgeving om te bezoeken, prachtige wandelingen op steenworp afstand en altijd uitzicht op de witte toppen. Wij hebben ontzettend genoten!

Aanraders in de omgeving: Schilthorn (James Bond-berg), Niesen (mooi wandelen), Stockhorn (naar beneden met de step!), St. Beatus grotten, Thun met haar kastelen en mooie binnenstad, de indrukwekkende Reichenbachfalle en de prachtige Aareschlucht.

Daar willen we nog een keer naar toe!

Fam Pouwer, 22-2-2017
    We hebben ook dit jaar weer genoten van het prachtige uitzicht vanuit de studio. We hadden een eigen terras, waar we heerlijk uit de wind en lekker in de zon konden zitten en genieten. Onze auto mocht op een prima overdekte plaats staan. Hartelijke ontvangst en veel privacy.

Zeer gastvrij en een adembenemend uitzicht

Ronwil, 4-2-2016
    Een studio, dus slapen en wonen in één kamer
Berner Oberland scoort een 8 uit 10, op basis van 637 reviews