Reviews over Benissa

Geweldig.

Petra
    19-10-2018

Prachtig , schoon appartement, met alles erin wat je nodig hebt , heel mooi zwembad, fijne gastvrouw en gastheer, die je heel veel over de mooie dingen in de omgeving kunnen vertellen . heerlijke zee .

Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk

Evelien
    13-10-2018

Heerlijke plek, genoeg te beleven in de buurt maar ook een rustige uitvalsbasis om even lekker op adem te komen. Appartement is van alle gemakken voorzien, het ontbreekt je werkelijk aan niets!

We gaan zeker nog een keer terug

Martha Abels
    11-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad, prachtige locatie mooi appartement met alles erop en eraan, zeer vriendelijke gastheren. Er ontbreekt je daar aan niets. Mooi zwembad alles ziet er top uit en schoon uit.

Ramon, Eigenaar , 13-10-2018
    Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten en zien jullie graag weer terug bij Villa Senomar.

Geweldig!

Harm en Marjan
    25-9-2018

Villa Senomar is een kleinschalig complex van 4 appartementen. Wij hadden het 2 persoons appartement Sorolla, met een gezellige woonkamer, aparte slaapkamer en badkamer. Het appartement heeft een mooie tuin met een ruim terras, voorzien van stoelen, ligstoelen en parasols. Buiten de tuin bevindt zich een mooi ruim zwembad met genoeg zitjes, parasols en ligstoelen. Villa Senomar wordt gerund door Ramon en Raymond, 2 hele aardige, vrolijke, belangstellende en behulpzame mannen. Ze zorgen voor een gezellige en ontspannen sfeer; je voelt je er helemaal thuis.

Ons appartement had geen keuken, maar met de aanwezige magnetron kun je als je wilt prima eenvoudige maaltijden bereiden. De vaat werd spontaan door de heren gedaan!

Op het complex kom je heerlijk tot rust en als je uitstapjes wil maken, dan zijn er voldoende mogelijkheden in de omgeving (o.a. kleinschalige knusse strandjes).

We hebben het erg naar ons zin gehad; een echte aanrader!

Ramon, Eigenaar , 26-9-2018
    Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij zijn blij dat jullie hebben genoten bij ons en zien jullie graag weer terug als onze gasten van Villa Senomar.

Fantastisch !

Isabel & Marco
    19-8-2018

La Casa Escapada is werkelijk een "Thuis", ver van huis.

Prachtige en rustige ligging, ruim en goed verzorgd appartement, volledig, mooi verzorgd en uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan, voor ieder wat wils, ook voor vegetariërs.

Verschillende ontspanningsmogelijkheden zoals een lui-lekker dagje aan hun zwembad, een avontuurlijke vaart met de motorboot, of een geweldige donutride op het water, een gezellig diner met huisgemaakte paëlla door kok Guy, ... noem maar op ...

De uitbaters Kathy en Guy zijn fantastische mensen en enorm gastvrij, zij staan steeds voor je klaar met hun glimlach en zorgen voor de ideale "ontsnapping".

Onze vakantie was Top !!!