We hebben een aantal aanbieders voor Benidorm voor je op een rij gezet:

Reviews over Benidorm

Fantastische prijs kwaliteit verhouding

Martin bosma,
    25-1-2019

Een heerlijke locatie voor een eerlijke prijs.

Met verwarmd. binnenbad en koud buitenzwembad. Er is een supermmarkt restaurant bar. Het eten en drinken is goed en goedkoop. Rose 1.30. Ontbijt 5 en avondeten incl drank 10 euro. Mooie laagbouw van max 3 etages welke allen met liften te bereiken zijn. Ook voor rolstoelen/rollators. Appt hotel bestaat uit 4 gebouwen welke om.het buitenzwembad zijn gesitueerd. Alles is op korte afstand. De appt. bestaan min.uit woonkamer met 2 (slaap) banken eerhoek en kitchinette met koelkast kookplaat en waterkoker aldnede grote slaapkamer met kast en nette badkamer. Alle appt hebben een Groot terras. Let wel op dat dit appt.hotel buiten het centrum ligt en op een kleine helling. Wij zijn geen wandelaars maar hadden totaal geen problemen om naar de boulevard of oude centrum te lopen. Een taxi terug kost ong 7.00 euro. Er gaat ook een bus vanaf hotel 1.30. Personeel uitmuntend en vriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

fantastische ligging aan de boulevard

Dick de Jong,
    19-1-2019

toplokatie met vrij uitzicht over zee. uitstekende appartementen en goede service.

Gereisd met partner in januari 2019

Het is ons hier Prima bevallen

Wilma Nelissen,
    3-12-2018

We zijn hier 2 maanden geweest "overwinteren" we gaan 1febr weer 2 maanden

Gereisd met partner in februari 2018

droomvakantie maar, ander verblijf accommodatie

Shera Neral,
    29-11-2018

Gemelos 22 is een prachtige accommodatie. Het lijkt op een mini jungle met mooie zwembaden. De badmeester was alleen onbeschoft. Er waren lig bedden tot 19.00 uur te huur. Mijn vriend maakte liep even een rondje en toen zei de badmeester op een onvriendelijke manier dat het tijd was. Er waren ook andere klanten die wel langer mochten blijven. Mijn vriend kwam terug. Ik vertelde dit aan hem. Mijn vriend zei op een vriendelijke manier dat het nog geen 19.00 uur was. Hij beweerde van wel maar, kwam heel agressief en onbeschoft over. Mijn vriend heeft het receptiepersoneel hierop aangesproken. Zij vertelden dat er vaker klachten over hem binnen komen en zouden hem hierop aanspreken. Het was de eerste van vakantie van ons samen. Dit was de enige domper van de vakantie. Mijn vriend wil hier nooit meer logeren ondanks het schitterende appartementencomplex.

Gereisd met vrienden in september 2018

We hebben het hier erg fijn gehad!

M. van Beusekom,
    15-11-2018