Benidorm

Dagen regen888996346888

Reviews over Benidorm

• 8Peter van den Berg10-02-2020

Goed.

Benidorm is leuk en gezellig en ook nog betaalbaar. Bijna altijd mooi weer. Wij komen er graag.

• 8L. Bakker31-01-2020

Gezellig.

Gezellige plaats met veel leuke winkels en terrasjes. Jammer dat er op de boulevard ook auto's rijden. Openbaar vervoer is prima alleen het wegwerk is een ramp. De bus rijd maar tot halverwege het oude centrum en dat was vorig jaar ook al zo. Het is er schoon en er rijden veel bussen , ook naar de trein. Voor ons heel voordelig.

• 6Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Martin Bouman02-11-2019

Een fijne beleving

Fijne stranden en mooie wandelboulevards Je kunt er fijne uitstapjes maken,en mooie steden bezoeken Ook zijn er genoeg lekkere restaurants te brzoeken

• 7Sfeer in stad

• 8Hardy01-11-2019

Uitkijken je bent zo verslaafd ,aan Benidorm

Prettige stad en omgeving. Mooi weer goed strand en veel vertier, Benidorm Palace is een aanrader ,zo ook de vele terrassen met live muziek. De dierentuin is zeker de moeite waard. Ook de boot tripjes zijn leuk. De kerk is bijzonder mooi van binnen vlak bij het gezellige centrum.

• 8anton van oeveren28-10-2019

was leuk

weinig te doen voor kinderen eten tussen de middag niet veel keuze zwembad was verwarmd kamer werd niet altijd even goed schoon gemaakt weinig animatie veel het zelfde line dansen kinderen hebben wel een leuke vakantie gehad

oktober 2019

• 8Leo van Basten26-10-2019

Wij gaan in voor- en naseizoen graag naar Benidorm

In Benidorm is het altijd redelijk druk en gezellig. Voor- en naseizoen zijn duidelijke 'seniorenperiodes'.

• 9Sfeer in stad

• 9Thijs27-08-2019

Geweldig mooi

Benidorm is een geweldige badplaats om je vakantie te vieren. Ik ben eind juni geweest en dan valt het nog mee met de drukte vergeleken met het hoogseizoen. Er zijn mooie en lange stranden, maar de zee is pas echt mooi bij de verschillende baaitjes. Hier is in het water de ondergrond ook zand in plaats van stenen. Er is van alles te doen voor jong en oud. Het dolfinarium Mundo Mar is echt een aanrader, Aqualandia niet geweldig (ze gebruiken zout zeewater). Ook mooi is een wandeling naar de Benidorm Cross met een Rio de Janeiro uitzicht en in de oude binnenstad met z'n smalle straten. Als je toch in de buurt bent zijn tripjes naar Alicante (per tram met mooi uitzicht) en Valencia (met de bus, maar pak de rechtstreekse verbinding) zeker de moeite waard. L'albir en Altea zijn ook mooi en liggen dichterbij. Minpunt van Benidorm is dat er veel gebouwd wordt, dus kijk goed of je daar geen hinder van ondervindt.

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Henk06-08-2019

Prima

Ik ben langs de kust gegaan llorret en pineda delMar blanes en Benidorm .Benidorm is heel groot en druk qua winkels heel veel en het is ook autovrij bij de winkels als enigste plaats!Het strand aflopend de zee een stuk warmer!Veel meer grote hotels dus ook hotels goedkoper en ook de zonnebedjes op strand de goedkoopste en de boulevard het langst en ook duidelijk het mooist!Benidorm een 8+

• 6Cultuur
    • 9Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juli 2019

• 8Malini Karimbeg04-08-2019

Geweldig

In de zomervakantie zijn er veel gezinnen, op loopafstand heb je alles. Winkels en strand. Er zit bijvoorbeeld een Nederlandse huisarts, maar ook een Nederlandse kerk. Zeker de moeite waard voor een all inclusieve vakantie!

• 10Omgeving

juni 2017

• 8Vera van Dijk02-08-2019

Gewoon doen en ervaren!

Benidorm staat niet altijd positief aangeschreven maar als men ook alleen in de plaats zelf het vertier zoekt is dat een beetje te begrijpen. Wat doen wij dan in Benidorm. Allereerst genieten wij van de zon en de zee. Maar trekken ook het achterland in wat vele verassingen heeft. Men vindt daar wonderschone natuur en rust. Het is dus jammer dat vele mensen niet verder komen dan strand en kroeg. Men bereikt het achterland prima met de bus. En wandel eens de achterwijken in. Daar vindt je prachtige bloemen in de tuinen en in het wild. Benidorm ligt niet ver van Alicante waar men met het vliegtuig heen kan. Dan is er een goede verbinding per bus naar Benidorm naar meeste verblijven bieden transfer. Wij genieten toch altijd weer van een vakantie in Benidorm maar ons advies zoek de juiste plekjes op en je krijgt geen spijt.

• 9Omgeving
    • 10Stranden