We hebben een aantal aanbieders voor Benalmádena voor je op een rij gezet:

Reviews over Benalmádena

goede prijs/kwaliteit

Michel Vink,
    3-1-2019

perfecte locatie in Benalmadena, wel erg harde bedden en hele kleine TV (zonder BVN)

Gereisd met vrienden in december 2018

prima keuze

kees,
    20-12-2018

Prima hotel, groot midden in het centrum van benalmadena alles was in de buurt restaurants, pubs, tapas, openbaar vervoer, auto gratis parkeren bij het hotel.

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voordelig en schone accomodatie

J van Dam,
    13-12-2018

Enorm groot complex, entree en openbare ruimtes zijn sfeerloos en gedateerd. Geen lobby. Het complex bestaat uit een aantal gekoppelde gebouwen. De appartementen zijn uitstekend. Schoon en comfortabel. Zeer goede bedden en bedbank. Zeer complete keukeninventaris. Ruim balkon. Groot zwembad, in de winter beperkt open. Schoonmaak 1x per 6 dagen, maar voldoende handdoeken en beddengoed beschikbaar. Prima geschikt voor een prettig verblijf tegen een scherpe prijs. Ligging is zeer gunstig.

Gereisd met vrienden in december 2018

Goed verzorgd

Marjan,
    10-11-2018

Prachtig hotel, ziet er goed verzorgd uit. Ligt heerlijk buiten alle drukte.

Dinerbuffet zag er mooi verzorgd uit, de smaak viel tegen. Maar smaken verschillen! We waren op doorreis.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijke vakantie in een mooie omgeving.

Desiree,
    12-8-2018

Heel mooi complex met een mooie ligging met uitzicht op zee. Heel net en schoon appartement, luxe keuken met alles erop en eraan. Goede Wi-Fi. Mooi groot balkon met zeezicht. Auto huren is een aanrader vanwege toch wel de wat grotere afstanden naar b.v strand en winkels. Zeer mooie zwembaden met wederom een schitterend uitzicht. Wij zijn nu al voor de derde keer geweest in dit complex, we zijn dus erg tevreden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018