• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

appartementen in Benalmádena

Reviews over Benalmádena

Appartement was schoon, goed gemeubileerd

Louise, 30-1-2018
    Verblijf was fantastisch, mooi uitzicht. Je moet wel goed kunnen lopen daar de omgeving helling op en af gaat.

Aanrader!

G&R, 13-1-2018
    Prachtig appartement, van alle gemakken voorzien, parkeergarage, alles heel schoon. Zeer gunstig gelegen, formidabel uitzicht vanaf zeer ruim terras. Leuke tips voor uitjes en fijne restaurantjes.

een mooie liggingiets stijl maar daar wen je gauw

willeke, 29-10-2017

mooie zwembaden

aardige mensen.

wij zaten op een mooi stuk

keken op de zee.

hadden om de 3 dagen aardig wat handdoeken

leg een 2 euro neer en krijgt wat extra aan schone handdoeken en lakens het is een appartement waar we graag naar terug zouden gaan.

benal beach ligt overal dicht bij.

het openbaar vervoer is prima en de taxi is erg voordelig

vergeleken bij nederland.

als je,je hier verveeld ligt het echt aan je zelf.

wij hopen echt terug te gaan.

benal beach onze complimenten.

groetjes van willeke en man.

fantastisch

Marina, 22-10-2017

heel net hotel zeker 4 sterren waard , eten is goed gevarieerd , veel mogelijkheden voor de kinderen

zee dichtbij supermarkt ernaast

Jacqueline Smit, Comercial, 1-11-2017

Beste Marina,

Wij danken u ten zeerste voor uw bezoek en voor uw feedback. Wij zijn heel blij met alle complimenten en hopen u volgend jaar nogmaals te mogen verwelkomen. Bedankt voor uw aanbeveling!. Vriendelijke groeten van het Benalmadena Palace team.

Prachtig appartement!

familie Mulder, 28-8-2017

Werkelijk een prachtig appartement. Groot, mooi terras, goed uitgeruste keuken, grote slaapkamers, bijkeuken met wasmachine etc. Beschrijving op site is ook de werkelijkheid. Mediterra is een groot complex met drie zwembaden. Toch was het, ondanks het hoogseizoen, altijd vrij rustig aan het zwembad. Park is keurig netjes. Het complex ligt in een buitenwijk van Benalmadena, wat wij een verademing vonden in vergelijking tot de drukke kust. Het enige nadeel vonden wij dat je een huurauto nodig hebt voor bijna alles, zoals bezoek aan een supermarkt. Wel op loopafstand de golfbanen en (leuk om te doen als je van (tennis) sport houdt) padel banen. Ook niet duur om een baan te huren! Bij deze banen ligt ook het enige restaurant op loopafstand Finca los Caballeros (goed en betaalbaar).

Wil je relaxen, genieten van zon, zwembad en tevens verblijven in een accommodatie met alle comfort? Dan is dit appartement zeker een aanrader!

Benalmádena scoort een 8,1 uit 10, op basis van 522 reviews