We hebben een aantal aanbieders voor Beieren voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Beieren

voor herhaling vatbaar

Fam. van der Aa,
    20-8-2018

Prima verblijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker zwembadje om af te koelen. Veel te doen in de omgeving. Chiemgauer Karte is fijn. Bedden zijn hard, maar ach...

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gastvrij, netjes en mooi gelegen..

Srebrek,
    6-1-2018

Het Schwalbennest is een mooi appartementencomplex aan de rand van Inzell. Inzell is niet zo groot, dus je bent zó in het centrum. Eigenaren Els en Kees zijn bijzonder gastvrije mensen, die hun best doen om het naar je zin te maken. Per 1 januari stoppen zij als eigenaren. Na wat (kleine) verbouwingen gaat het huis per 1 juni weer open. De appartementen zijn ruim, erg schoon en volledig ingericht. Het uitzicht in ons appartement was prachtig omdat er veel sneeuw gevallen was. Er zijn voldoende restaurants in de omgeving, die wisselend van kwaliteit zijn. Maak in elk geval gebruik van de Gästekarte. Veel dingen die je (gratis) kunt bezoeken, zoals het ijsstadion, of reizen met het regionale OV. Het enige nadeel wat wij ondervonden, was de geluiddemping, of het gebrek daaraan. Het huis heeft overal houten vloeren en wanneer je een gezin met jonge kinderen boven je krijgt, die

's-morgens vroeg wakker zijn merk je dat wel. Samengevat: een prima appartementen-complex.

Gereisd met vrienden in december 2017

Super gehad eenvoudig appartement mooie omgeving

Verra,
    27-9-2017

Het is eenvoudig appartement. Broodjes kon je smorgens bij de ingang kopen. Wifi gratis. Je kreeg een chimgau kaart waarmee je heel veel activiteiten gratis kon doen. Wij zijn 2 weken geweest.Maar nog lang niet alles gezien. Alleen jammer dat wij ergens bij een museum een krant vonden waar activiteiten in stonden wat er te doen was in de buurt. Met datums en dat was van de maand september. Bijzondere dingen Jammer dat hun die er niet hadden liggen.

Gereisd met partner in september 2017

Eenmalig

J. Janssen,
    12-9-2017

Fantastische omgeving.gemoedelijk en vriendelijk. Heerlijk wandelen. Appartement zeer gunstig qua prijs vriendelijk personeel. Inrichting sober maar prima. Bedden zeer hard kussens te zacht. Toch gaan we hier niet meer heen. Het is zeer gehorig. Wij sliepen boven de hoofdingang en werden iedere ochtend om 6.00 wakker van leveranciers en rolkoffers. Wij hadden de pech dat er scholieren sliepen die veel lawaai veroorzaakten.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk weekje

Familie Berloth,
    19-6-2017

Zojuist teruggekomen van een heerlijk weekje Inzell. Appartement Edelweiss is prima bevallen. Van alle gemakken voorzien en met een heel mooi en groot balkon. De winkels zijn prima aan te lopen en vanaf het huisje kun je diverse mooie wandelingen starten. Vriendelijke gastheer en gastvrouw die in de ochtend ook voor verse broodjes zorgden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017