Bandol (Var)

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Bandol (Var) voor je op een rij gezet:

appartementen Bandol (Var)

We hebben een aantal aanbieders voor Bandol (Var) voor je op een rij gezet:

Reviews over Bandol (Var)

• 10van der Burg - zethoven andre24-09-2012

sedert jaren onze vaste stek in bandol (var)

Voor ons prachtig en rustig . weinig of naar het casino . de cultuur is er matig . omgeving is prachtig en de sfeer is er goed . openbaar vervoer zeer goed voor ons ,bezienswaardigheden na het aantal jaren dat wij er doorbrengen eveneens zeer goed. drukte ? het is er rustig

• 9Sfeer in stad
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Angela28-07-2011

Superrrr

Ik kom al 35 jaar in Bandol, eerst met mijn ouders en nu met mijn eigen gezin. Ik heb veel zien veranderen in Bandol, maar het blijft een heerlijk vakantie oord. Jammer dat camping 'du Val d'Aran' (wat bij Sanary hoorde, maar dichter bij Bandol lag) niet meer bestaat. Er is voor elk wat wils op allerlei gebied, helaas is het strand bij le Lido fors smaller geworden als vroeger. Als je lekker wilt eten zijn er diverse restaurantjes net achter de boulevard die uitstekend zijn (ook in prijs-kwaliteit verhouding).

• 10Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

januari 2011

• 8Martin03-05-2014

petite ville avec du charme

que ce soit les rues piétonnes ou le bord de mer ainsi que les plages tout est fait pour y passer un agréable moment

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 8Stranden

juli 2013

• 9Marinus Rien22-08-2012

fantastisch

Ideaal zowel voor een gezinsvakantie als voor vakantie met vrienden

• 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in mei 2012

• 8marianne03-11-2005

Ik wilde eigenlijk een beoordeling maken over de camping tussen de stadjes Bandol en Sanary, want die ligging is ideaal. 3km naar Bandol vanwege de vele boutiques langs de boulevard, de gewone markt en de kunstmarkt 's avonds langs de hele boulevard. En 2km naar Sanary voor de verse visstalletjes en de gezellige groentemarkt iedere ochtend. Beide stadjes hebben veel restaurantjes en keuze uit brede zandstranden of keitjesstrandjes tussen rotsen met pijnbomen. Op 21 juni moet je 's avonds in Bandol zijn: tientallen muziekbands op de boulevard, de pleintjes en in de straatjes vanwege het Fête de la Musique; gratis toegang. Bandol en Sanary zijn modern, maar toch authentiek gebleven, heerlijk!

• 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2005

• 10Sebastien Burlet01-08-2015

Belle ville

Sympathique à visiter. Bel environnement.

• 9Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn

januari 2015

• 9van der Burg zethoven andre07-03-2010

"wat een topper"

sedert acht jaar komen wij in bandol in de rue raimu in onze villa.vroeger met de auto de laatste drie jaren met de TGV dan komen we terecht uitgerust toe,geen stress van het verkeer enz... we blijven mei en juni ter plaatse en dan terug naar ons belgenland maar mijn hart klopt toch sneller naar bandol.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9katinka26-05-2008

In mei is het daar zeer rustig en aangenaam vertoeven.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2008

• 10VANDERVORST MARC28-08-2006

Ik ben hier al 3 maar geweest en het blijft een top bestemming aanraader is het hotel dolce fregatte st cyr sur mere 3 kilometer van centrum bandol we kijken al uit naar volgend jaar zeker en vast zelfde bestemming

• 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2006

• 914-07-2009

Schattig havenplaatsje!

Bandol is een schattig havenplaatsje met leuke terrasjes. De stranden zijn erg toeristisch en niet helemaal in mijn stijl, maar als je van volle stranden met eettentjes etc houdt, is het fantastisch!

• 7Omgeving
    • 7Stranden