We hebben een aantal aanbieders voor Bad Hofgastein voor je op een rij gezet:

appartementen Bad Hofgastein

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Hofgastein voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Hofgastein

heerlijk om dààr te verblijven !

Miriam,
    12-8-2018

na een lange reis was het fantastische uitzicht dat we dagelijks hadden vanaf onze balcons een geweldige verrassing ! Bergen, frisse lucht,een luxueus appartement, smaakvol ingericht. Dorp auto-rustig, winkels om de hoek...We hebben een heerlijke week gehad ! Krimmler en Groszglockner zijn een 'must'! Veel plezier!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Prachtige locatie. Mooie balkons. Een aanrader.

Bea,
    24-2-2018

Mooi appartement. Ruime kamers. Rustige locatie. Zelf koken is beperkt omdat er maar twee kookplaten zijn. Voor de rest alles ruim aanwezig. Oventje. Senseo apparaat. Zeer centraal in het dorp gelegen. Winkels om de hoek. Ook ontbijt bij Mpreis. Skibus op 100 meter afstand.

Gereisd met vrienden in januari 2018

fantastische plek

Familie Blankenau,
    10-5-2017

Alles is prachtig daar al een paar keer geweest en t blijft ons elke keer weer verrassen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Wederom genoten van appartement Segerink

H. de Vries,
    10-5-2017

Na al een aantal keren hiervoor te zijn geweest blijft het me verbazen wat er elke keer geïnvesteerd en opgeknapt wordt in het stadje Bad Hofgastein. Nu zit onder het appartement een mooie en zeer nette supermarkt van alle gemakken voorzien zoals ontbijt / lunch. De Alpentherme wordt flink uitgebreid met mooie buitenbaden. De nieuwe liften die er komen en extra pistes beloven veel.

Tijdens onze periode in maart was het bijzonder goed en mooi (ski)weer.

's ochtends op tijd naar boven en 's middags heerlijk in de zon.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijk appartement op prima locatie

Melanie Pronk,
    5-3-2017

Voor de vierde keer in Gastein maar voor het eerst in dit appartement. Dit is erg goed bevallen. Midden in het centrum, uitzicht op het pleintje en de supermarkt om de hoek. Auto kon de hele week op de privé plaats in de garage blijven want de skilift is op loopafstand.

Appartment is schoon, compleet en gezellig ingericht. Niets op aan te merken.

Als we volgende keer weer naar Gastein gaan zullen we dit appartement zeker huren als dat kan.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017