appartementen in Avoriaz

appartementen Avoriaz

We hebben een aantal aanbieders voor Avoriaz voor je op een rij gezet:

Pierre & Vacances
Pierre & Vacances
Chalet.nl
Chalet.nl

Reviews over Avoriaz

• 8Leonie Taal02-02-2019

Veelzijdig gebied en goede sfeer

Met een groepsreis buiten het hoogseizoen voor een weekje wintersport naar Avoriaz en omgeving geweest. Het was mijn eerste keer in Frankrijk (terwijl ik een ervaren snowboarder ben) en het viel me alles mee! Ruim gebied, waarbij Avoriaz redelijk vlakke pistes heeft maar je ook naar de steilere pistes van Zwitserland kan skiën. Het dorpje Avoriaz was zelfs buiten het hoogseizoen nog levendig, alles is op loopafstand. ‘s Middags kun je apres skiën bij Folie Douce, en de club The Place is voor ‘s avonds the place to be.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9de Wilde01-02-2019

Geweldig centraal gelegen skidorp. Doordat het autovrij is ben je echt in een wonderland. In de ochtend stap je buiten je app en ski je zo de pistes op. Avoriaz bevind zich midden in de 600km pistes van le portes du valley dus je kan elke dag een andere lange tocht maken. Je skied zo naar Zwitserland wat het erg bijzonder maakt dat je in verschillende landen kan skiën.

• 4Après ski

Gereisd met partner in maart 2017

• 8a boers25-01-2019

Avoriaz voor wintersporters ideaal !

Wintersport verblijf in een leuk skidorp waar paarden de bagage rondbrengen en je geniet van prachtig uitzichten. Ideaal voor echte wintersporters die graag snel op de ski staan. Verschillend accommodaties bezocht, allemaal goed tot zeer goed. Als het een dag erg sneeuwt of minder goed weer is, is er voldoende te doen.

Ook kun je makkelijk met de grote gondel en een busrit van een kwartiertje tot een uur of tien in de avond naar Morzine. Bijna Oostenrijks gezellig dorp waar je kan winkelen lekker eten shoppen enz.....

Voor ons is Avoriaz een perfecte locatie voor een skivakantie.

Hoop alleen dat het daar door dit enthousiaste review niet te druk gaat worden.

Wat de ligging van Avoriaz vooral aantrekkelijk maakt, is de mogelijkheid om verschillende dagtochten per ski te maken. Naar Zwitserland of de prachtige bosroutes bij Les Gets. Wat ons betreft tot snel!!!!!!!!

• 6Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Nathalie17-01-2019

Prachtig, fenomenaal

Prachtig gebied, mooie bergen!! Zekerheid van sneeuw!!! Je kunt van Frankrijk zo Zwitserland in skiën als je wilt Autovrijdorp😍 Gezelligheid in het dorp, vele leuke restaurantjes en cafés Piste aan het hotel In 1 woord, fenomenaal 😍

• 8Cultuur
    • 9Après ski
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Robert visser10-01-2019

Een ski vakantie om niet te vergeten, aanrader!

Een prachtig gebied wat tot half april er geweldig bij ligt. Vorig jaar was bet 10 graden warmer dan normaal, zelfs nu was het nog heel goed te doen.

april 2018

• 8Alice28-01-2018

Leuk autovrij skidorp

Avoriaz is een super leuk autovrij dorp waar we elke dag starten om te skieen, erg leuk dat je dwars door het dorp skiet op weg naar de gondel ( prodance express) onze kleinzoon (4 jaar) had skiles bij de esf en ik moet zeggen ondanks dat alles in het Engels of Frans ging vormde dit geen enkel probleem. Prima skischool met heel veel goede uitleg aan de kids, we hadden aardig wat negatieve dingen gelezen over de skischool maar onze ervaring was echt toppie👍Per groep minimaal 2 leraren eerste dagen op 12 kids 4 man begeleiding. Kortom Avoriaz samengevat een heel leuk houten skidorp met een hele leuke dorpskern waar je herhaaldelijk door een arreslee word ingehaald.

• 2Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Skigebied gevorderden

januari 2018

• 6Marjolein en Frank01-01-2018

Mooi maar wel wat onpraktisch

Mooi dorp, mooie omgeving, de piste gaat in feite door het dorp heen.

Niet goed is de shuttleservice. Bij ons vertrek hebben we hier 2 uur op staan wachten. Daarnaast zijn veel pistes erg vlak waardoor we veel moesten prikken/steppen met snowboard

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 3Après ski

Gereisd met partner in december 2017

• 9Kimberley26-12-2017

Aanrader voor de wintersporter ‘op het gemakje’

Een prachtig bergdorpje, lekkere restaurantjes en in januari niet enorm druk. Voor een sfeervol, rustig verblijf zit je hier goed. Autovrij dorp en verschillende leuke activiteiten in de buurt.

• 6Cultuur
    • 7Skigebied beginners
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Amanda25-11-2017

Perfect!!

Heerlijk skidorp! Paarden met arrenslee, verlichte kerstbomen, goede pistes, voor ieder wat wils, mooi maar duur zwembad. Centraal gelegen, je skiet overal makkelijk naar toe.

februari 2017

• 9erikdebree10025-06-2016

Gigantisch skigebied

Fantastisch skigebied voor lange tochten over en langs de grens frankrijk zwitserland. Zeer sneeuwzeker. Autovrij. Appartementen dooelmatig met openbare liften. Prijzige apres ski met beperkte sfeer. Door hoge ligging late, lang zon, ook op de balkons. Parkeren in garage relatief duur tov appartementprijzen.

• 8Skigebied beginners
    • 7Zorg voor natuur