We hebben een aantal aanbieders voor Auvergne voor je op een rij gezet:

appartementen Auvergne

We hebben een aantal aanbieders voor Auvergne voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Auvergne

Super verblijf op een mooie locatie

Hedwig & Erik,
    25-9-2018

Rustige ligging

Compleet uitgerust en goed onderhouden appartement

Zeer vriendelijke en sympatieke nederlandstalige eigenaars

Veel waar voor je geld

Het bemeubeld en overdekt eigen terras (zie foto) vonden we tof

De inrichting met dubbele slaapkamer en dubbele badkamer zijn een leuk bedacht concept

Mooi zwembad, maar we hebben er geen gebruik van gemaakt

Auto kan op het terrein zelf geparkeerd worden.

Mooie groene omgeving, ideaal voor wandelaars en ook voor motorrijders

Een bezoek aan Thiers is zeker de moeite waard. De mooie stadswandeling en een interessant bezoek aan de messenmakerij gaan we niet snel vergeten.

Meer zuidelijk hebben we een wandeling gecombineerd met een bezoek aan een ambachtelijke papiermakerij. Verrassend hoe die vellen geproduceerd werden, vroeger en ook nu.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie plek om tot rust te komen...

Iris Gordts,
    6-8-2018

Gastvrije accomodatie...ideaal voor extreme wandelaars en de moeilijkere fietsparcours of mountainbikeparcours....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk genoten tijdens tussenstop motorrit.

Michael,
    22-6-2018

Tijdens motortoertocht door Frankrijk zijn we hier onverwachts gestopt voor een overnachting. We hadden niks geboekt, maar niets was te veel om alles voor ons snel in orde te maken. Na kennismaking met Bob en Jos spullen uitgepakt en op advies van hun bij een leuk restaurant in de buurt gegeten. De kamers en sanitair zijn in 1 woord SUPER. Ook de ligging van B&B is erg mooi. Het ontbijt was erg lekker, vooral de zelfgemaakte aardbeien jam. Tijdens het ontbijt kwamen Bob en Jos gezellig met ons mee eten. Bob en Jos zijn erg vriendelijk en nemen de tijd om het de gasten naar hun zin te maken. Deze locatie is zeker de moeite waard om te verblijven.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Uniek stukje Frankrijk met kilometers uitzicht!

Harko Bisschop,
    28-8-2017

Het is voor twee personen zeer goed geoutilleerd, er ontbreekt niets.

Gastvrijheid staat bij Joop en Dorien bovenaar!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk chateau, zwembad, fietsomgeving.

J v d Heijden,
    9-7-2017

Prachtig: het ruime chateau, fijne gastheer en -vrouw, de stilte en rust (' s nachts hoorden we uilen) het verfrissende zwembad en de fantastische fietsomgeving. Op onze uitgebreide fietstochten konden we kiezen uit eindeloze mogelijkheden met kleine weggetjes door golvende landschappen met nauwelijks verkeer. Voldaan en verhit van onze inspanningen genoten we van het heerlijke zwembad en de schaduwrijke plekjes op het landgoed. Alles is goed onderhouden, opgeruimd en schoon.

Gereisd met vrienden in juli 2017