appartementen in Athene

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Athene

Reviews over Athene

• 9Ina19-02-2021

Geweldig genoten!

Athene wilde ik zo graag zien! Ben 4 dagen in Marina Athens Hotel verbleven. Was zeer tevreden, heel veel bezienswaardigheden op loop afstand, dus heb ook 4 dagen heel veel gelopen! Was prachtig mooi weer, dus heb ook enorm gebofd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Zowel aan de receptie als in het restaurantje. Niets op aan te merken, ik vond het geweldig!

• 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2020

• 4Ron06-10-2019

Erg smoezelig en tegenvallemd

We lopen hier enkele dagen rond. Overal graffity, onkruid en rumoerige straten.

• 7Uitgaanslevenn
    • 3Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Faouzia24-07-2019

Athene, voor ieder wat wils.

Athene is een hele levendige stad, met echt voor ieder wat wils. Er zijn hier zoveel bezienswaardigheden dat een weekendje eigenlijk te kort is, zeker wanneer je komt in een periode dat het mooi weer is, want Athene heeft een prachtige kust. Openbaar vervoer is hier prima geregeld en vaak zijn veel bezienswaardigheden prima te doen en op loop afstand van elkaar.

• 8Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juli 2019

• 7stijnb11-07-2019

Leuk maar niet voor lang

Wij spendeerden anderhalve dag in Athene, als start van onze roadtrip op de Peloponnesos, en dat was zeker voldoende. Een bezoek aan de site van de Akropolis mag niet ontbreken, alleen al voor de fantastische uitzichten. Verder zijn de wijken Plaka, Monastiraki en Psiri zeer gezellig toeristisch. Enorm aanbod hier aan restaurantjes, bars, winkeltjes... De prijzen vallen goed mee. De open bustour door Athene is geen must, maar anderzijds geeft het wel een goed beeld van de stad Athene en de vele vervallen en verloederde gebouwen vol graffiti. Van de Piraeus tour (havengedeelte) had ik meer verwacht. Na anderhalve dag was ik wel blij dat we het drukke Athene konden verlaten voor de mooie, rustige Peloponnesos.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Jordi Mercader Fornells18-05-2019

Maravilloso

Del camping ya he dejado el comentario. Atenas totalmente recomendable. La parte històrica és sencillamente majestuosa. Fantàstica, maravillosa.

• 8Cultuur
    • 5Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 7Bernadette15-04-2019

Een fascinerende stad waar nog vele mooie dingen te ontdekken zijn.

• 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Isa Van den bossche21-03-2019

Super

Super verblijf pracht stad goed weer en aangenaam gezelschap van mijn dochter

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

maart 2019

• 8Erica claessen15-01-2019

Athene een must see

Athene, als kind van een Griekse moeder al meerdere malen in Athene geweest. Maar was nooit echt onder de indruk. Nu 10 jaar later toch weer een poging gewaagt met de hele fam. WoW wat heeft deze stad zich weer op de kaart gezet. Wat betreft zuiverheid en beter openbaar vervoer en hippe tentjes. Echt weer een aanrader

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Stranden
    • 5Zorg voor natuur

juli 2018

• 8Fred Budde25-11-2018

super ervaring

5 dagen met reizen erbij dus 3 volle dagen Athene zijn erg goed bevallen , wij zaten in hotel plaka wat erg goed was en midden in het oude centrum vlak bij het monestiraki plein en aan de andere kant het parlement gebouw , erg veel proppers bij eettenten en winkels ook grote winkels veel bedelaars van gehandicapten tot kinderen , trek goede schoenen aan want de bestrating is om te huilen in dat gedeelte van de stad , verder zijn de mensen erg vriendelijk en behulpzaam is het eten zeer goed en niet duur , vanuit het gedeelte waar wij zaten waren alle mooie bezienswaardigheden op loopafstand ook de centrale markt is erg de moeite waard ,laat de metro voor wat hij is want veilig is deze niet en super druk , heb enkele mensen gesproken die beroofd zijn in de metro , taxi is veel beter , wij hebben genoten van deze mooie stad

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 1Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2018

• 8Sophie31-10-2018

Een stad met veel verborgen oudheden en mysteries.

Ik ben de hele maand augustus in Athene geweest en plaatsen gezien . Waar je als toerist niet zo gauw aan zou denken. Een uitzicht bewondert waar je u tegen zegt . De Acropolis geklommen, wat zeker de moeite waard is. De stranden zijn prachtig en netjes . Vriendelijk personeel bij de beachclubs en ga zo maar door. Vervoer van en naar de strand of stad kan met bus/metro/tram/taxi. Op elke hoek van de straat kun je een lekkere ijskoffie kopen voor nog geen 2 euro met een lekkere Griekse zoetigheid. . Zeker een aanrader om een Athene te bezoeken. Alleen of met de partner. Zeker de moeite waard

• 8Omgeving
    • 10Stranden