Aruba

Zeewatertemp (℃)27°26°25°26°27°27°27°28°28°28°29°28°
Dagen regen151097791298111416

Reviews over Aruba

• 9Connie06-02-2020

Alle rust die je wil en toch genoeg te beleven

Het eiland is relatief klein. Huur eens geen auto, maar een fiets voor de middellange afstanden. Neem voor de langere afstanden de Arubus, het lokale openbaar vervoer. Ga mee in het tempo van de Arubanen en je hebt op zeker een aangenaam verblijf dat vraagt om herhaling!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in januari 2020

• 8losje31-07-2019

klein, happy eiland met vriendelijke bewoners !

aantal mooie stranden: vond zelf arashi beach en baby beach de mooiste. wij zaten op druif beach, mooi breed strand, echter wel met hier en daar gruis/stenen op de bodem, wenselijk met sandaal het water in. Oranjestad: winkels eigenlijk alleen open als er een cruiseschip ligt, anders is er veel dicht. wilde graag met de tram mee: ben er drie keer geweest : maar helaas. eigenlijk is alles erg Amerikaans hier,- boodschappen / levensmiddelen vond ik behoorlijk fors van prijs. drie dagen auto huur: vond ik genoeg om het hele eiland te zien. babybeach en boca Catalina zeer goede snorkelplekken , ook schilpadden gespot. de schildpadden hadden ook veel nesten op de stranden: leuk om te zien. maar: wij zijn Dominicaanse stranden gewend, en wij vinden die wel mooier, met veel meer groen. Aruba is verder wel een beetje droog qua beplanting: aloe vera en cactus, enkele palm

• 9Sfeer in stad
    • 7Stranden

juli 2019

• 9Ming24-06-2019

One happy island

Arubanen zijn vriendelijke mensen! Ze helpen je graag met alles en hun motto is: bai poco poco, riba un chill, dus alles op zijn tijd, niet haasten en genieten van het leven.

Op Aruba kan je florin of dollars gebruiken, de meeste plekken nemen ook atm aan dus vrij makkelijk om geld niet hoeft te wisselen.

Zondag is BBQ dag! Rijdt rond en laat de geur je leiden! Wat je niet kan missen is natuurlijk “seafood” bij Zeerover in Savaneta! Een andere topper is Utaraka center waar ze super lekker en grote pizza maken! Yum yum! Probeer hun honey chicken wings!

Bezoek op Dinsdag Fortzoutman waar je kennis maakt met de geschiedenis en dans.

Rijden in Aruba is makkelijk en van de ene punt naar de andere is zo gereden.

Ga eens langs Mangel halto voor een van de beste sunset!😍

Verder spreken ze heel veel talen daar dus moeilijk zal t niet zijn :)

• 7Zorg voor natuur

mei 2019

• 9L Gunsam25-04-2019

Prachtig en verfrissend.

Bij familie, nabij de hoofdstad,met goede bereikbaarheid alle activiteiteb te voet of met openbaar vervoer.Op loopafstand van het vliegveld,populaire strand en uitgaan en recreatie,met wandel en sport voorzieningen.Veilig ,ook in de avonduren op straat en zeer vriendelijke lokale bevolking.Lokale prijzen goed betaalbaar en een aangename klimaat Elk seizoen weer publieke activiteiten en een goed cultureelcentrum.Naast de oogstrelende stranden en heldere heerlijke zee is er genoeg natuur trips en enkele musea

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

juli 2017

• 8herman boosten23-04-2019

fantastich

mooie rondrit op eiland om niet te vergeten.

• 8Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 9Rene12-04-2019

Supermooi schoon eiland

Supermooi schoon eiland heb er Genoten van de mooie stranden

• 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2018

• 8Christel31-01-2019

Heerlijk Aruba super lay back...no hurry

Een super villa gehuurd kompleet met flink zwembad. Constant heerlijke temperatuur, wel regelmatig een klein buitje

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Jasper18-11-2018

Geweldig land! Heerlijk eten en aardige mensen!

Goede zonnebescherming! En daarna genieten

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 10Cultuur

Alleen gereisd in maart 2018

• 10Melissa17-11-2018

Meer als fantastisch!

Het is echt one happy Island. Wij waren 2 meiden en hebben ons geen moment onveilig gevoeld. We hebben lekker over het eiland getoerd, hebben geweldige activiteiten gedaan! Off road buggy tour, jolly pirate snorkel tour en hun sunset tour! Overal is iedereen behulpzaam en vriendelijk!

Echt een bucketlist eilandje!!!

• 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 8Anita Timmers-Kok17-11-2018

Een super mooie vakantie om nooit te vergeten ❤

Ik logeerde bij een vriendin in Savaneta op Aruba. Heel gastvrij. En dat kenmerkt ook Aruba. Ze zijn heel gastvrij en heel vriendelijk. Veel bezienswaardigheden gezien en overal waar we kwamen waren ze heel vriendelijk. Proberen ook te communiceren. Of het nou Nederlands, Engels, Spaans of Papiaments is. Niet iedereen spreekt alle talen, maar ze doen hun best. Ik kijk misschien met een roze bril naar Aruba omdat ik er gewoond heb, maar het is echt zo, ze zijn heel vriendelijk. Ik hoorde het laatst ook op mijn werk van een patiënt, ik had niets te veel gezegd, patiënt heeft enorm genoten op Aruba. Kortom Aruba is echt een heerlijke vakantiebestemming!!

• 7Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn