We hebben een aantal aanbieders voor Arriach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Arriach voor je op een rij gezet:

Reviews over Arriach

Een heerlijk plekje onder de zon

Jan en Nora,
    21-9-2012

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een prachtig, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien appartement. De vakantie begon met een fijn, gastvrij onthaal toen we in het donker s'avonds laat om 22.30u aankwamen. De volgende dag viel onze mond open van het uitzicht vanaf het balkon; wat een rust, wat een natuur en vooral ook wát een werk is dit geweest om van een stal 2 van deze appartementen te maken. De omgeving was mooi zagen we op internet, maar is in werkelijkheid nóg mooier. We hebben veel wandelingen gemaakt en allerlei leuke dorpjes bezocht. Als we moe waren, bleven we even 'zonnen' op een van de terrassen. Ook dat was mogelijk. Dan kon het voorkomen dat je 'bezoek' kreeg van een schaap, of Sep de hond. Wij zullen deze accommodatie aan iedereen aanbevelen. Peter, Marijke, Femke, Anniek, Sep en Kwipsel, eeeh, Kwispel en al die dikke (brood) kippen hartelijk dank!

Gereisd met partner in september 2012

Perfecte locatie.

Marten de Groot,
    12-6-2012

Rustige omgeving rondom de locatie.

Er zijn ook genoeg activiteiten in de omgeving en omliggende dorpen/steden te vinden.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Een droomplek!

Léon van der Horst,
    6-4-2012

Aangekomen in de Bachkeusche, één van de twee appartementen, was ik vol verbazing.Wat een ruimte, luxe, comfort en rust. Alles wat je nodig hebt voor een fijn verblijf. Zeer fijne familie als gastheer en gastvrouw(en). Echt een plek waar je rust kan vinden, genieten van uitzicht en natuur, maar ook in de buurt vele activiteiten kan ontplooien. Een plek om naar terug te keren! Ook genoten van alle dieren, de paarden, geiten, schapen, honden, katten. En voor mij een mooie oefenplek geweest voor het leren vliegen met mijn quadcopter :)

Gereisd alleenreizend in maart 2012

Schitterende lokatie

R Leentvaar,
    29-8-2011

Dit appartement voldoet aan alle eisen. Alles is verzorgd en er is voldoende, je grijpt niet mis. Het uitzicht is prachtig en de mogelijkheden zijn ontelbaar. De eigenaren zijn zeer klantvriendelijk. Zeker een plek om terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Fijne plek, warm onthaal, adembenemend uitzicht.

Familie Walraven,
    9-8-2011

Mooi, ruim, schoon en compleet appartement. De eigenaren zijn lieve en gastvrije mensen. We kwamen later aan dan verwacht. Dat was geen probleem. Ze hebben voor ons zelfs geregeld dat we bij een gasthaus, op nog geen 5 minuten rijden, konden gaan eten.

Aan het zwembad zijn een aantal terassen gemaakt waar we lekker in het zonnetje hebben kunnen zitten, genietend van een prachtig uitzicht.

Ondanks dat we maar een paar dagen konden blijven heeft Bauernhof Nöffkeusche een warm en fijn plekje in onze vakantieherinneringen veroverd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011