We hebben een aantal aanbieders voor Arkassa voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Arkassa voor je op een rij gezet:

Reviews over Arkassa

Anita,
    18-8-2018

Hele mooie accommodatie prachtig uitzicht aardige mensen Arkassa rustig plaatsje met goede restaurants die betaalbaar zijn wel aan te raden om auto of scooter tehuren

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch 😍

Corry Esveldt,
    6-8-2018

Ben hier voor de tweede keer geweest en er zullen zeker nog meer vakanties hier plaats vinden. Het is een geweldig echtpaar wat het complex runt en doet er alles aan om het jou naar je zin te maken en te zorgen dat je een onvergetelijke vakantie hebt.

De appartementen worden dagelijks schoon gemaakt en krijg je elke dag schone handdoeken als je dat wilt ...niets wat je vraagt is teveel 😍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch, rust, geen massatoerisme

Erwin bos,
    4-8-2018

Ik kan alleen maar positieve dingen schrijven over dit appartementen complex. Zeer gast vrij, de mensen zijn zeer vriendelijk en willen alles voor je doen. Appartement was schoner dan schoon, iedere dag nieuwe handdoeken en alles word grondig schoongemaakt. Het zwembad was enorm voor de weinig appartementen en het eten, en vooral het ontbijt was geweldig. !tip de pannenkoeken bij het ontbijt zijn heerlijk. ( nadeel dat ik iets zwaarder terug kwam in gewicht, maar gelukkig word alleen de koffer gewogen op het vliegveld haha ;) . Het uitzicht op zee is fantastisch, kortom voor mij een plek om nog weer eens naar terug te gaan. Mocht je van feesten , lawaai en discotheken houden dan moet je een ander vliegtuig pakken want dat vind je hier niet (gelukkig). Kortom voor diegenen die tot rust willen komen de ideale plek. !tip huur wel een auto, op loopafstand is er niet veel te doen, en kun je ook genieten van de rest op het prachtige eiland.

Gereisd met partner in juli 2018

geweldig volgend jaar weer maar dan met vrienden

marion,
    9-7-2018

alles aan deze accommodatie is zeer goed er is geen minpuntje te vinden

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldige vakantie gehad....

Yvonne & Peter,
    23-6-2018

In 1 woord....Geweldig.. alles was tot in de puntjes verzorgd, de eigenaars waren super gastvrij en deden er alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen! Veel van het eiland gezien...Prachtig!

Gereisd met partner in juni 2018