appartementen in Arendal

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Arendal

Reviews over Arendal

• 7Fluitman03-07-2012

Best aardig voor 'n keer.

Tyholmen is mooie oude wijk; havengebied aardig. Resto HongKong zeer de moeite waard; voor Noorse begrippen niet duur; eten heerlijk, sfeer oke en personeel zeer attent en vriendelijk.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met partner in juli 2012

• 8siankaan16-01-2011

leuke stad

dit stadje bezocht in de periode rond kerstmis , wij lagen ongeveer 65 km landinwaarts in een vakantiehuis en dit was eigenlijk de grootste stad in de buurt van ons huis

er was een gezellig drukte omdat het juist het begin van de solden waren

het is niet echt een grote stad maar je kan er toch gezellig wandelen langs het water (ligt aan de zee) en langs de winkels. er is ook een winkelcentrum aanwezig

het is we een typische noorse stad, dan denk ik vooral aan de kleurijke huisje langs het water. is wel een mooie stad daardoor om er in rond te wandelen

nadeeltje, langs de haven lag er veel vuil op het straat, oa lege flessen wijn en bier

• 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2010

• 9Paula04-01-2009

Arendal

Fajne miejsce w celu zamieszkania. W celach turystycznych malo atrakcyjne

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in januari 2009

• 5...mia...24-06-2008

moja opinia

na przelomie sieprnia i lipca 2007 kiedy tam bylam bylo wiecej deszczowych dni niz slonecznych, okolica raczej malo atrakcyjna, niewiele tez atrakcji dla dzieci, ubogie place zabaw, imprezy weekendowe w porcie nawet ok, ale zalezy na jakie towarzystwo sie trafi. Plaze raczje kamieniste,Tromy a jesli juz sa piacszczyste to sa niewielkie. Fevik, Hisoy,

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving