appartementen in Anzère

We hebben een aantal aanbieders voor Anzère voor je op een rij gezet:

Reviews over Anzère

• 7Martin15-02-2014

Nieuwe spa met buitenzwembad

Sinds twee jaar kent Anzere een fantastische Spa & Wellness met binnen-en buitenzwembad (ook 's-winters!). Ook is er sinds vorig jaar een grote nieuwe lift bijgekomen.

februari 2014

• 8vidijo23-07-2013

wandelvakantie

een zomervakantie in een ski oord het is eens wat anders zeker als het daarbij dan nog mooi weer is. Mogelijkheden zijn aanwezig om een actieve vakantie te beleven. Tijdens ons verblijf werd er op zaterdagavond nog een gigantische barbecue georganiseerd.

• 7Cultuur

augustus 1991

• 8Peter Hiddema02-01-2011

Heel goed voor Beginners en gevorderden

Anzere heeft 2 goede skischolen en heeft een piste voor beginners boven aan de berg. Heel georganiseerd allemaal, prima geregeld, alles op tijd. Er waren veel Nederlandse leraren aanwezig. Je kunt hier echt goed uit de voeten, prima liften, diverse afdalingen, ga eens eten in Restaurant Marmotte, halverwege de afdaling naar het dorp. Heel authentiek en knus, en prima maaltijden etc. Het uitzicht over de bergen (veel 4000'ers) is heel bijzonder. In Anzere is een leuke sleebaan voor de kinderen, daarnaast een gezellige Konditorei / cafe. Alle voorzieningen zijn aanwezig in het dorpje. Vanuit Sion gaat een goede weg omhoog, breed en schoon van sneeuw en ijs. Enig minpuntje is wel dat de sleepliften naar mijn zin te vaak stilstonden om onduidelijke technische redenen terwijl het toch redelijk nieuw is allemaal.

• 9Sfeer in stad
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9Joachim Schulze14-07-2010

Toller Aufenthalt [*]

Die Landschaft ist einfach herrlich. Man kann tolle Wanderungen auch ohne größere Steigerungen unternehmen, aber es gibt auch wunderschöne (anspruchsvolle)Bergwandertouren. Der Ort mit seinen Geschäften ist ansprechend; die Leute in Anzere sind ausgesprochen freundlich, hilfsbereit und nett. Es gibt einen großen Supermarkt und viele andere kleine Geschäfte - kurz gesagt, man bekommt eigentlich alles, was man benötigt. Ausreichende Lokalitäten sind vorhanden.Die Verkehrsanbindungen sind sehr gut, da es zwei Straßen nach Anzere gibt. Die Postbuslinien verkehren maximal stündlich nach Sion. Ein Ort, in dem sich gut erholen kann, ohne ein großes Nachtleben zu erwarten. [*Namen von Reiseveranstaltern werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

• 10Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in juli 2009

• 9Thomas02-12-2009

Voor ons perfect!

Dit dorp is voor ons (gezin met kinderen, ouders die gevorderd zijn) perfect. Er is namelijk veel te doen voor kinderen en prima ski-onderwijs (de kinderen hebben het daar erg naar hun zin!). Als de kinderen les hebben, vermaken wij ons op de prachtige pistes: ze zijn mooi en afwisselend. Wij zitten elk jaar in een appartement in het centrum, met uitzicht op de kinderspeelweide en de restaurantjes/de gezelligheid. Het uitzicht over het Rhonedal is magnifiek!

• 10Sfeer in stad
    • 9Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners
    • 9Après ski
    • 10Omgeving

januari 2009

• 7Jan Tienstra12-11-2009

Perfect onderhouden

Anzere heeft aanzienlijk minder pistekilometers dan het aanpalende Crans-Montana of het aan de andere kant van de Rhone gelegen Quatre Vallees, maar het onderscheidt zich van deze gebieden door het meer dan perfecte onderhoud van de afdalingen. Hierdoo is de kwaliteit van de pistes onwaarschijnlijk goed. De huisvesting is schappelijk geprijsd, de skipassen zijn gemiddeld qua prijs, maar uit eten gaan en boodschappen doen is, zoals vrijwel overal in Zwitserland, schreeuwend duur.

• 7Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners

Gereisd met vrienden in januari 2003

• 6diekeh26-10-2009

Niet nog eens

Het is een klein dorp. Hier hebben we geslapen in een hotel waar de bedden van beton leken te zijn. Slechtste wintersportvakantie ooit gehad. Beland in een sneeuwstorm. Halverwege stopte de lift er gewoon mee zonder ons te waarschuwen dat we niet verder konden. Levensgevaarlijk gewoon!!!

• 6Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden
    • 7Skigebied beginners
    • 6Omgeving

Gereisd met partner in januari 2005

• 8jim weston21-01-2009

great place

If you want industrial skiing/boarding then don't come here. If you want great views great off piste and a really friendly atmosphere then this is your place!!

• 8Sfeer in stad
    • 5Skigebied beginners
    • 7Après ski

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Roegiers17-01-2009

Station idéale pour kids!

Station très familiale et idéale pour de jeunes et moins jeunes enfants! Quant aux activités annexes, il y en a mais nous ne savions pas... Rien n'était affiché ou peut-être pas aux bons endroits... Si nous pouvions donner 1 conseil, ce serait : MIEUX COMMUNIQUER!

• 8Sfeer in stad
    • 10Skigebied gevorderden
    • 10Skigebied beginners

december 2007

• 9Pistourelle16-01-2009

UN VILLAGE FAMILIAL ET FESTIF

Tout est plaisant. L'accueil dans les différents magasins est spécialement agréable. Les journées commencent toujours avec du soleil. La journée de ski est fixée à un prix raisonnable compte tenu du nombre de pistes. Il y a plusieurs restaurants, Snacks et bars sur les pistes (pour tous les gouts), à chaque fois avec une superbe vue sur toutes les Alpes. Possibilité donc de commencer l'après-ski déjà sur les pistes :-). La station dispose d'une salle de jeu, de plusieurs bars, restaurants et discothèques, pour terminer la soirée. Vraiment une super expérience que je vais renouveler l'année prochaine.

• 9Sfeer in stad
    • 5Skigebied beginners