We hebben een aantal aanbieders voor Antwerpen voor je op een rij gezet:

appartementen Antwerpen

We hebben een aantal aanbieders voor Antwerpen voor je op een rij gezet:

Reviews over Antwerpen

Goede locatie vlak bij het station

Marian,
    10-1-2019

Erg leuk ingericht hotel in de Diamantwijk. Het ligt vlak bij het station en de Meir, de grote winkelstraat in Antwerpen. Ook lekker Libanees gegeten tegenover het hotel. We hebben ook in een leuk restaurant gezeten in de Chinese wijk die ook lopend te bereiken is.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Prima accommodatie, schoon en rustig

Doreen,
    15-2-2018

Laat je verrassen!

Medewerkers zijn goed geïnformeerd over omgeving en kunnen zo nodig restaurants, musea e.d. aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Prima locatie, ruim opgezet.

Bob,
    19-1-2018

Mooi appartement op een goede locatie. Wordt niet meer beheerd door coco-mat maar door smart flats waardoor het een stuk onpersoonlijker is geworden. Alles werkt met codes en overal hangen camera's. In ons appartement zat een werkkast van de schoonmakers waardoor er 3 keer per dag vreemde mensen liepen in je appartement die geen frans of nederlands spreken. Vreemd was het dat bij thuiskomst we een foto kregen toegemaild van een schade van een magnetron die indien die er al was, niet door ons was veroorzaakt. Automatisch halen ze dan geld van je credit card. Op telefoontjes of mails wordt dan niet gereageerd. Er wordt niet vermeld dat ze aan de overkant een groot flatgebouw aan het slopen/ renoveren zijn. Je bent dus wel vroeg wakker door de bouwactiviteiten. Oordopjes liggen dan wel weer voor je klaar. We komen hier al 6 jaar maar gaan de volgende keer wel op zoek naar een andere locatie.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Goede prijs kwaliteit

Yvonneke,
    27-11-2016

Het hotel heeft een perfecte ligging tov het centrum station en zoo de kamers aan de straatkant zijn gehorig vanwege de stappers die buiten lopen. Kamers zijn erg groot en wie van retro houd moet je daar wezen. Jammer dat je steeds naar beneden moet voor een drankje. Waterkoker en koffie en thee zijn P de kamer aanwezig en de badkamer is schoon. Het ontbijt is lekker uitgebreid met diverse broodjes en vleeswaren kaas en vleeswaren roerei spek en rauwkost kortom voor de volgende keer weer

Gereisd met partner in januari 2016

Volgende keer weer daar

Peter,
    5-9-2016

Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend, net zo als de centrale ligging vlak bij het station Antwerpen Centraal. Het ontbijt is kwalitatief in verhouding, maar er loopt te weinig personeel zodat er gaten in de bevoorrading vallen.

Gereisd met partner in augustus 2016