appartementen Anissaras (bij Chersonissos)

Reviews over Anissaras (bij Chersonissos)

mooi maar basis gerenoveerde appartementen.

Johan,
    17-8-2018

Rustig gelegen appartementen dicht bij alles wat je nodig hebt. Gastvrije eigenaars die je met de glimlach bedienen. De appartementen zijn op zijn Grieks gerenoveerd maar aanvaardbaar voor een 3* met uitzondering van de keuken want deze is echt ondermaats. Koken is niet mogelijk en het tafeltje buiten is versleten en echt aan vervanging toe. De airco is een rammelkast die soms ergerlijk lawaai maakt en best ook aan vernieuwing toe is. Zwembad was aangenaam en mooi.

Mooi complex maar met strikt regime

N,
    13-8-2018

Het is een mooi en schoon complex waar je alle rust vindt. Wel echt pittige wandeling van ong 15 min naar het strand, houd daar rekening mee.

Er is een fijne bar bij het zwembad maar het is ontzettend jammer dat deze zelfs in het hoogseizoen al om 20u sluit, ook het zwembad trouwens, na 20u mocht er echt niet meer gezwommen worden. Verder waren er (te) veel regels (niet springen/duiken zwembad - na 20u geen 'herrie' meer - er hing zelfs een bord dat je niet mocht eten/drinken voordat je het zwembad inspringt, want dan kon je misschien overgeven! - etc etc.. de lijst was eindeloos) Verder werden onze handdoeken nooit vervangen, daar moesten we elke keer na een paar dagen zelf om vragen, dat was jammer. Evenals de schoonmaak in het begin.

Voor wie van strikte regeltjes en absolute rust houdt, is dit een prima complex, maar niet voor ons helaas..

lekker eten, goede sfeer en betaalbaar

Saran Kamperman,
    11-8-2018

De sfeer in het restaurant is erg goed, je wordt vrolijk verwelkomt. Het personeel was vriendelijk en er was veel keuze voor eten en drinken. De prijzen waren ook goed te doen, zoals cocktails en maaltijden. wel handig om te weten is dat de porties erg groot zijn, dus bestel niet te enthousiast want je kan met meerdere mensen van 1 maaltijd eten.

Geweldig genoten!

Kuipers,
    31-7-2018

Zeer mooi appartementencomplex. Heerlijk rustig, mocht je drukte willen, Chersonisos is heel makkelijk met taxi of bus te bezoeken. Grote kamers en een prachtig groot balkon. Hele vriendelijke eigenaren die hun uiterste best doen om het een leuke vakantie te laten worden. Hun barbeque is erg lekker, een aanrader! Het complex ligt 10 minuten lopen vanaf de boulevard, via een steile weg. Maar wij vonden dit prima te doen. Wij hebben genoten!

Absoluut de moeite waard.

J.N. Jansen,
    10-7-2018

Prima app. Ligging iets ongunstig. Maar zeker de moeite waard. En prima prijs kwaliteit verhouding.