Andalusie (Costa del Sol / de la Luz)

We hebben een aantal aanbieders voor Andalusie (Costa del Sol / de la Luz) voor je op een rij gezet:

• 1.642
      2.267
    1.397
    1.823
    1.979

appartementen Andalusie (Costa del Sol / de la Luz)

Eliza was here

Reviews over accommodaties in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz)

La Jabega, daar kan geen hotel tegenop!

j.vginkel@upcmail.nl,
    16-2-2019

Goed verzorgd en schoon appartement. Dagelijks schoonmaken en schone handdoeken. Centraal gelegen 20-minuten treinsdienst 'voor de deur'.

La Jabega heeft het gezelligste terras van Fuengirola, met gevarieerde hapjes en smakelijke maaltijden op het munu.

De bedden zijn een extra aanbeveling. Uitstekende kwaliteit.

Nederlandse tv-zenders en Nederlandse PR-mevrouw die door de weeks 's morgens en 'avonds aanwezig is.

Kortom: zeker een aanbevling waard!

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

We hebben het erg naar onze zin gehad.

Freerk Dijkstra,
    6-2-2019

Stella Maris heeft een ideale ligging tot het centrum. Alleen de straat scheidt Stella Maris van de zee. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook al is het appartementencomplex wat gedateerd, alles is aanwezig. Winkels en restaurantjes zijn vlakbij . Het is een ideale uitvalsbasis.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

ons verblijf in stella maris was werkelijk top

els eijkhout,
    5-2-2019

samen met mijn man waren we 12dgn in dit ap

we hebben n geweldig verblijf gehad ,geluk met veel zon

fijne behulpzamen mensen aan receptie,elke dag werd het app schoon gemaakt

veel vermaak in directe omgeving,wat nodig is dat is ook aanwezig in app

voor ons niets anders meer dan dit app in alle opzichten

we zijn wel eerder in fuengirola geweest ,maar onze ervaring in stella maris was werkelijk top

Gereisd met partner in december 2018

Het voelde als thuis, fantastisch.

J.E. Scholten-Kerssies,
    4-2-2019

We vonden ons verblijf helemaal top, volgend jaar weer, maar dan langer. Het appartement was gezellig ingericht, in de keuken alles aanwezig, prima bedden en het appartement was heerlijk schoon.

Uitstekend winterverblijf

Pieter,
    28-1-2019

We logeerden hier voor de 3e keer in een tweekamerappartement. Ruimte genoeg, maar voor 4 personen (die mogelijkheid is er) wordt het veel te krap. Woonkamer met (bed)bank, ronde tafel, salontafeltje, 4 stoelen, satelliet tv met o.a. 8 Nederlandse zenders, Keukengedeelte met elektrische tweepitsplaat, koelkast, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster, 2 koekenpannen, 2 kookpannen, bestek en glaswerk, borden voor 4 personen.

Groot balkon met prachtig uitzicht (appt. 1403 op de 13e verdieping). Balkontafel met 4 stoelen, 2 drooglijntjes. Slaapkamer met 2 goede bedden, voldoende kastruimte incl hangertjes. Kluisje in een der kasten (2,50 per dag). Gratis goede wifi in het appt. Badkamer met douche in het bad, haardroger, bidet. Handdoekenwissel om de 2 dagen, beddengoedwissel om de 5 dagen. Erg vriendelijk personeel. Wij hebben ruim 1/2 jaar van tevoren gereserveerd en om een hogere verdieping gevraagd, dit ook gekregen.