appartementen in Andalo

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Andalo

Reviews over Andalo

• 9tweetybird57521-01-2014

mooi gevarieerd gebied

Elk jaar zijn er inspanningen om het gebied te verbeteren zoals liften en mogelijkheden voor beginnende skiers.

• 8Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 7Nico26-06-2013

In de zomer niets bijzonders

Er was weinig te doen in de zomer. Lijkt meer ingesteld op de winter

• 6Cultuur

• 7Skigebied beginners

februari 2013

• 10candy_mulder_110-12-2012

Prachtig gelegen

Heel veel mogelijkheden ivm sport !!!

• 10Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8melany_schaefers27-02-2011

Mooi klein dorpje, gemoedelijk.

Leuk dorpje. Alleen tussen de middag (12 tot half vier) alle winkeltjes dicht. Heel veel hotels. Leuke vriendelijke mensen. Dorpje nog niet heel populair dus ook niet extreem druk. Weinig nederlanders. geen Duiters. Wel heel veel intalianen en ook slovenen, polen en fransen. Ski-gebied: Heel erg leuk voor de kinderen. Ze skiën al een tijdje maar er zijn naast de pistes veel bos weggetjes die ze natuurlijk fantastisch vinden. Voor de gevorderden is een week hier skiën wel lang er is weinig uitdaging. In Andalo een gondel omhoog. Dit ligt in het midden van het skigebied. Vandaar uit allemaal stoeltjesliften. Ik heb geen sleeplift gezien. Zelfs de beginnerspiste heeft een stoeltjes lift! Vooral de afdaling naar paganella is wel fijn en lekker lang! Zo goed als geen wachttijden bij liften!

• 6Skigebied gevorderden

februari 2011

• 8sergio28-09-2010

Andalo per sempre

mi portavano i miei da piccolo in colonia anni fa, ma ora ritrovo un posto rinnovato, curato e studiato per avere tutti i confort nascosti nel relax dei monti trentini.

ho dovuto causa impegni dividere in due le mie feire tra gli alberghi Ambiez e Piccolo hotel, entrambi all'altezza.

ho visitato monti, lago di molveno www.molveno.it (davvero incantevole), la distilleria e cantina Villa de Varda con museo annesso http://www.villadevarda.com (grappe eccellenti), il parco degli orsi www.brentapaganella.it/sito/museoorso.php, il museo mart www.mart.trento.it e la città di Trento (una sorpresa il castello e la piazza del duomo) www.apt.tn.it

il prossimo anno? più feie, più debiti e più vita.

• 9Skigebied gevorderden

december 2009

• 8sissessa08-02-2010

Settimana super rilassante.

settimana bianca con bimbo di 3 anni rilassante grazie all' organizzazione dell' hotel Apino dove abbiamo alloggiato con servizio di baby sitter dalle 8.30 del mattino alle 22 della sera con giochi merende e anche cena insieme agli animatori tutti molto bravi Grazie a tutti .

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 6Après ski

januari 2010

• 8Ali31-10-2009

Leuk dorp.

Leuk dorp met nauwelijks après-ski. De skipistes zijn mooi vlak en goed verzorgd. Geen uitgebreid skigebied maar voor ons voldoende mogelijkheden voor een weekje skiën met leuke hutten onderweg. De meeste Andalo-gasten kiezen ervoor om na het skiën heerlijk op een terras in het zonnetje nog wat te genieten van een koffie of een wijntje/biertje. De meeste gasten zitten in (familie)hotels o.b.v. halfpension. Onze ervaring is dat HP geen slechte keuze is want 2x Andalo betekende voor ons 2x geweldig eten.

• 7Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8William van hees02-02-2009

Prachtige rustige pistes

Wij komen nu een aantal jaren in Andalo om te skieen en verblijven dan in ons huis in Andogno. Prachtige piste, gezellig en nooit lange rijen. De weersomstandigheden zijn perfect, altijd zon. Ligt aan de goede kant van de dolomieten.

• 10Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden

december 2008

• 8R.Hartman02-02-2005

wij komen nu 20 jaar in Andalo en hebben het dorp zien uitgroeien tot een heel leuk wintersportgebied.vooral een familie-dorp.de gemeente doet er van alles aan om het gebied aantrekkelijk te houden , getuige de plannen met de vernieuwing van de de liften ( plan 2005-2006) waarvan al een deel gerealiseerd is.Een aanrader waar nog schappelijke prijzen zijn!

• 9Sfeer in stad
    • 8Après ski