We hebben een aantal aanbieders voor Analipsi voor je op een rij gezet:

appartementen Analipsi

We hebben een aantal aanbieders voor Analipsi voor je op een rij gezet:

Reviews over Analipsi

Heerlijk appartement met fantastisch personeel

Jenneke,
    2-12-2018

Wij hadden een appartement net achter het restaurant. Deze appartementen zijn iets kleiner dan bij het zwembad, maar het is hier wel lekker rustig en we hadden uitzicht op de zee. Het werd zeer goed schoongehouden. De keuken is zeer klein, maar met zoveel goede restaurants in de buurt hoef je hier niet te koken (wij waren fan van restaurant Marina). De vakantie wordt hier wel echt bijzonder door het personeel. vanaf dag één voel je je hier welkom, Larry hebben we echt in ons hart gesloten. De barbecueavond is een aanrader, goed eten en lekker dansen.

Wij waren hier voor een verlate huwelijksreis, toen dat ter ore kwam werden wij getrakteerd op een taart na de barbecue, deze aandacht maakt je vakantie onvergetelijk.

verder vonden wij Kreta wat tegenvallen. Het is overal redelijk toeristisch. gelukkig hebben we via internet leuke restaurantjes gevonden in de grote toeristische plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie appartementen op goede locatie bij vriendeli

Els,
    30-11-2018

Vriendelijke, zeer service-gerichte mensen, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Schoonmaak prima, mooi ruim zwembad.

BBQ-avond zeer geslaagd. Voor vegetariers deden ze erg hun best.

Geef wel aan niet op de BG te willen. Dan heb je nl. kans op een appartement waarbij het uitzicht slecht is. (muur).

Ligging ideaal. Rustig, maar met goed ov naar grotere steden. strand op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig!

Kelly,
    16-11-2018

Ondanks een geweldige vakantie te hebben gehad, zou ik niet zo snel nog eens naar deze plek terug gaan. Mede omdat we elke dag op pad moesten om het mooie eiland te kunnen bewonderen. Analipsis was een leuk dorpje maar helaas was je er wel snel op uitgekeken. Qua prijs/kwaliteit en gastvriendelijkheid was het appartement wel flink in orde!

Gereisd met partner in juli 2016

Prima appartement in een echt Kretenz dorp

Henk,
    23-9-2018

Prima appartement in een echt Grieks klein dorpje. Eigenaren doen alles voor je. Gezellig pleintje bij zwembad en hoofdgebouw. Wij verbleven in het tweede gebouw. Helaas wel wat last van autoverkeer vroeg in de ochtend. Tevens het advies om de airco te huren en ramen en deuren gesloten te houden ivm muggen. De matrassen zijn te hard. Verder een keurig, in ons geval, twee kamer appartement. Kleinschalig zwembad is prima, de bar blijft open tot de laatste gast naar bed gaat en de eigenaren halen en brengen je bij aankomst/vertrek naar de bushalte. De diverse horecagelegenheden in Analipsi verdienen allemaal een pluim. Na het diner krijg je bij vrijwel alle restaurants een klein dessert dan wel een ouzo of raki. Wat ons betreft is Galini een aanrader voor de rustzoeker.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig!

Marret,
    12-8-2018

3 weken lang in juni/juli heerlijk verbleven. Erg vriendelijke gastheer en -vrouw, altijd plek bij het zwembad, lekker dichtbij strand en supermarkt. Prima kamer, kitchenette heeft minimale uitrusting, maar ja, er zijn genoeg restaurants op loopafstand. Wij gaan nooit ergens voor een tweede keer terug op vakantie, maar voor Nana Angela gaan we zeer waarschijnlijk een uitzondering maken!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018