Ammoudara (bij Heraklion)

We hebben een aantal aanbieders voor Ammoudara (bij Heraklion) voor je op een rij gezet:

Neckermann

appartementen Ammoudara (bij Heraklion)

Neckermann

Reviews over Ammoudara (bij Heraklion)

Leuke accommodatie in klein straatje.

Henk en Trieneke,
    14-9-2018

Prima strand, prima voorzieningen (restaurants, winkels, supermarkten).

Gereisd met partner in september 2018

Uitstekend!

Peter uit Utrecht,
    16-8-2018

Mina en Panos zijn voortreffelijk als gastvrouw en gastheer. In de omgeving zijn nauwelijks goede restaurants te vinden, daarvoor moet je echt naar Heraklion. Bij de haven zijn prima restaurants en de bus en de taxi stoppen direct bij de haven. De taxiprijs is overigens per traject vast en laag. De kok van Minoa Apartments is prima en veel beter dan wat er in de omgeving wordt aangeboden. Maar op vakantie wil je wellicht niet altijd “in huis” dineren. In Amadoura is weinig vertier en dat kan een pluspunt zijn. Dus als je veel leeswerk hebt in te halen, dan zit je hier uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk rustig

Bokhorst,
    5-7-2018

Heerlijke locatie, leuke ontvangst heel laat op de avond met een glaasje wijn. Volgende ochtend de hostess, maar daar ging niet veel vanuit. Ook jammer dat zij niet vertelde dat er 2 lijnen van de hop on hop off waren. Ontdekten we zelf toen we bijna weggingen!. Eten prima, heerlijk strand vlakbij!

Gereisd met vrienden in juni 2018

echt vakantie

kim,
    9-6-2018

pas gerenoveerde appartementen gelegen in een prachtige tuin met leuk zwembad inrichting is fantastisch lekker tweepersoonsbed met goede airco eng trappetje naar kamer met plafondventilator en grote tv goede bank compleet ingerichte keuken goeie regendouche apart toilet wifi is uitstekend op loopafstand van bakker, supermarkt , restaurants en strand met sunbeds voor een drankje, huisjes zijn niet gehorig omdat ze rondom het park gelegen zijn waardoor je vrij kan zitten op je eigen terrasje met 4 stoelen en parasol, kortom echt vakantie vieren

Gereisd met partner in juni 2018

Super!

I.koldenhof,
    1-6-2018

Super vakantie gehad! Was onze eerste keer Griekenland dus ook Kreta. Wat een super lieve mensen werken daar. We gaan er zeker weer naartoe!

Gereisd met partner in mei 2018