We hebben een aantal aanbieders voor Alvor voor je op een rij gezet:

appartementen Alvor

We hebben een aantal aanbieders voor Alvor voor je op een rij gezet:

Reviews over Alvor

Ga hier niet meer terug naar toe

Marinus,

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dit moet je gezien hebben,fantastisch een dikke 10

Anita Wijnands,
    5-9-2018

Geweldige gastvrije mensen alles is super geregeld,goede bedden compleet ingericht huis,alles mag niets moet kortom fantastisch!!!

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige relaxte locatie

Lia,
    6-6-2017

Vanaf het eerst moment voelden wij ons hier gelijk thuis.De locatie is prachtig en ligt rustig net aan de buitenrand van het leuke plaatsje Alvor. Corry en Steven zijn heel gastvrij en vriendelijk. Wij ontvingen een heerlijke fles wijn en een werkelijk lekkere tapasmaaltijd. Het zwembad ligt zo voor je appartement en is heerlijk van temperatuur. Zelf houden wij eigenlijk niet zo van honden, maar deze vonden wij echt niet storend en zelfs wel leuk en gezellig. Het appartement is heerlijk koel en voorzien van luiken. De boxspring bedden zijn heerlijk ruim en liggen perfect.Voldoende handdoeken aanwezig. Buiten heerlijke zitjes en parasols. Bij het zwembad lekkere ligstoelen. Wij hebben hier erg veel plezier gehad aan onze huurauto waarmee we veel van de omgeving hebben gezien. Verder kan je bij het strand en de haven van Alvor gratis parkeren. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

Hier ga je je naar een dag echt thuis voelen.

Marianne Lemaire,
    13-4-2017

De eerste dag krijg je heerlijke tapa's en een fles wijn, zodat je niet direct boodschappen hoeft te doen of een restaurant gaan zoeken. De villa ligt op loopafstand van een supermarkt en van het mooie dorp Alvor.De gastvrijheid van Corry en Stefan zijn buitengewoon ,hun gezellige honden maken alles compleet.De ligging van Alvor is erg gunstig om de mooie westkant van de Algarve te verkennen.Het is ook een leuk dorp, nog niet opgeoffert aan het tourisme.Als je rust zoekt in een prachtig appartement van alle gemakken voorzien ,moet je naar Villa Spliethoff gaan.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig

Wim en Els Dirks,
    21-3-2017

Wat een prachtige plek. Eigenaars zeer vriendelijk en behulpzaam. En super lieve honden.

Tapas geweldig en erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in maart 2017