We hebben een aantal aanbieders voor Algarve voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Algarve

fantastische lokatie!

Gerrit van der Beek,
    26-1-2019

Prachtig appartementencomplex aan zee. Wij hadden gekozen voor een 2 persoons appartement met zeezicht. Een schot in de roos. Het scheelt namelijk behoorlijk waar je zit. Veel appartementen zitten op een boven of benedenverdieping, maar wij hadden het met nr. 600 echt getroffen: een hoekwoning met tuin en dakterras. Op nog geen 5 minuten lopen van de zee met een prachtig uitzicht over de rotsen tot aan Sagres toe. Heerlijk om aan het eind van de middag even te gaan zitten en de Jan van Genten in het water te zien duiken. Het appartement wordt om de 2 dagen schoongemaakt. Het park bevat 4 zwembaden, maar helaas was alleen het piepkleine binnenzwembad verwarmd. Ook lekker gegeten in het restaurant, mooie wandelingen en een boottocht gemaakt. Kortom, een aanrader.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig

Melany Rietveld,
    20-1-2019

Het verblijf:

Wat een super verblijf! Ik ben hier 2 weken met een vriendin geweest en wij waren zeer tevreden over het appartement. Het appartement is erg ruim en heeft een aparte keuken en een aparte badkamer met bad. Echt alles is aanwezig, zelfs een vaatwasser en een wasmachine. Wij zaten beneden op de begane grond en hadden dus een terras met een tafeltje en stoelen. Je zit echter lekker in de schaduw wat wel lekker is als het zo heet is. Het zwembad is heerlijk groot en verkoelend, niet zo een 'pisbad'. Er komen zowel jongeren als gezinnen maar totaal geen last van lawaai. Mocht er wel lawaai zijn, staat de bewaker voor je klaar. Personeel is prima, niet overdreven vriendelijk maar ook niet chagrijnig.

De ligging:

Vlak bij het appartement is er een supermarktje voor wat kleine boodschapjes en vers gebakken broodjes. Orada marina ligt aan een haventje waar je een hapje of drankje kan nuttigen. Het is een rustige omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Goed appartement voor goede prijs

Arja den Ouden,
    18-1-2019

Mooi groot park met verschillende gebouwen. Hierdoor moet je soms een stuk lopen voor het ontbijt. Is wel wat veroudert maar wel goed schoongehouden. Op een dag na, iedere dag schoonmaak en een aantal keren handdoeken en een keer lakens. Gelukkig dient de airco als verwarming want die had je in Januari hard nodig. Wij waren het enige bewoonde app. in ons complex, koelt 's avonds en 's nachts hard af.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Geslaagd

Benjamin De Wilde,
    6-1-2019

Ons appartement lag dichtbij de kust, het aangename was dat het zwembad overdek was met een koepel waardoor we ‘s avonds nog konden zwemmen. De sauna en jacuzzi gaven ook voldoening, en massage heeft ook deugd gedaan. Personeel was altijd heel vriendelijk, enige nadeel was dat de bar aan het appartementencomplex altijd gesloten was maar dat lag waarschijnlijk aan de tijd van het jaar

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super verblijf!

J.J. Giesen,
    2-1-2019

Erg goed verblijf gehad in dit appartement. Goede schoonmaak en top personeel! Ze hielpen je overal bij.

Hygiëne: elke dag werd het appartement schoongemaakt, top!

Wat wij alleen jammer vonden is dat het centrum wat verder gelegen is, maar wel de moeite waard!

Vervoer: bij Orada kun je een prive-taxi regelen. Allemaal super geregeld.

Gereisd met partner in augustus 2018