We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Reviews over Albufeira

Prima appartement

Hans,
    26-1-2019

Een gokje om in januari een weekje naar Portugal te gaan, het weer kan tegen vallen. Dit was niet zo, alleen de aankomstdag was regenachtig. Vier mooie en zonnig dagen gehad, de rest was bewolkt met af en toe zon. Het appartement was prima, mooi en groot en keurig onderhouden. Bakkertje om de hoek met heerlijk brood, restaurants waar je lekker kan eten in de buurt en de prijzen zijn goedkoop om uit te gaan eten. Toeristen menu voor € 10,- is een koopje. Albufeira is eigenlijk een feestdorp voor de zomer, nu is het stil en veel winkels dicht. Dit zijn souveniers winkels dus daar mis je niet zoveel aan. Wij zaten in de buurt van de Strip en ik kan me voorstellen dat als je bovenaan de straat begint halverwege niet meer op je benen kan staan. Het is één straat met kroegen en discotheeks. Wat ons tegen viel was de afstand van het appartement naar de zee en het centrum. Maar openbaar vervoer is aanwezig om je rond te rijden.

Gereisd met partner in januari 2019

Het was fantastisch

Loek 's-Gravendijk,
    1-12-2018

Het was een prachtig appartement mooi uitzicht .Alles netjes en schoon .De keuken daar was ook alles aanwezig .De tweede week van ons verblijf vrienden een weekje geweest vonden het schitterend .Vier weken een auto gehuurd nodig voor boodschappen en met vrienden mooie dingen bekijken .Het was geweldig .Beheerder John zeer vriendelijk mocht het nodig zijn kon je een beroep op hem doen .

Gereisd met partner in november 2018

Shirley Van schaaik,
    9-10-2018

Heel mooi appartementen complex en zwembad binnen en buiten er stopt elk uur een bus beneden voor de mensen die slecht ter been zijn .gezellig en mooi centrum de omgeving is prachtig

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk relax, zeker voor herhaling vatbaar

Tilman,
    3-9-2018

Heerlijk appartement, we zaten net wel en net niet op Casa da quinta.

Voordeur wel maar terras niet.

Mooi en nette inrichting, wij vonden alleen het servies wat tekort, met name de kopjes, maar 2.

Verder goede schoonmaak en vriendelijk personeel.

Goed centraal gelegen.

Wat beetje jammer was dat de airco op de slaapkamer zat enniet in de hal, was een betere plek geweest, maar geen last verder van gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Formidabel, rustgevend

M.Kamps,
    16-8-2018

Overgenomen door Roca Belmonte maar als alles blijft zoals wij dat beleeft hebben dan heb je hier een fantastisch verblijf. Ruim appartement, slaapkamer lekkere bedden en airco die je s'nachts op slaapstand kunt zetten zodat je hem bijna niet hoort. Luxe badkamer met heerlijke regendouche,wastafel en toilet. Helaas moesten in ons appartement nr. 28 degenen die op de comfortabele slaapbanken sliepen hiervoor door onze slaapkamer.Dit was niet in alle appartementen zo. Voldoende aanwezig in de keuken. Meld bij de receptie wat je tekort komt en het wordt aangevuld. Dit tekort komt vaak door de gasten zelf want na een gezellige gezamenlijke bbq wordt er nogal eens serviesgoed verwisseld:) Bbq is compleet (geen briketten) en staat onder een gezellig afdak met zitruimte. Vriendelijke, nette schoonmaaksters, zwembad voor je deur met altijd een ligbedje. Comfortabele lounchehoek om te luieren en een weldadige rust vlakbij bruisend Albufeira.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018