appartementen in Albufeira

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Albufeira

Dagen regen895631012678

Reviews over Albufeira

• 8Erna06-10-2020

Aanrader en maar 2 en een half uur vliegen

Mooie drukke grote plaats. Witte gebouwen hotels. Goede wegen, En prachtige rotsen en mooie stranden

• 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 9Joyce en Martijn09-08-2020

Geweldig mooie plaats!

Wat een mooie plaats is dit! Ontzettend fijn dat je hier het oude centrum hebt. Veel mooie/goede plekken om te eten! We komen hier zeker nog eens terug!!

• 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8stan19-01-2020

Rustgevende (winter)vakantie

Prachtige natuur, afwisseling mooie gele zandstranden en kliffen. Fijn om te wandelen. Vele bezienswaardigheden in de buurt en tot een straal van 50 km

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 10Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2020

• 8hennie20-11-2019

Geweldig mooie vakantie gehad in november

Solar de São João dicht bij de strip van Albuferia zelden zo een geweldig mooi en super netjes onderhouden en schoongemaakt appartment gezien en ik heb er al een paar gezien in verschillende landen deze mensen zijn top en super lief en helpen je overal mee elke dag schoongemaakt van mij een 10

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in november 2019

• 7JanJ23-10-2019

Toeristisch met verrassend goede eetgelegenheden

Waren in Quinta Pedra dos Bicos met op korte afstand een Intermarche. Bij verschillende adressen in de omgeving van het complex en elders in Albufeira gegeten. De restaurants My Sushi (heerlijke Susi's onbeperkt eten voor € 15,95 en Ribeiros (met name overheerlijke kabeljauw en dorade, als onderdeel van 4-gangen menu voor € 12,95) waren voortreffelijk, dus bij deze van harte aanbevolen. In het centrum bezochten wij na 9 jaar weer eens Snack Bar O Zuca. Het was destijds ook een erg goed adres, maar de heekfilet die wij hier nu bestelden was matig. Wil je goed en erg goedkoop eten, ga dan naar de supermarkt Pingo Dos. Je er kunt al een behoorlijke maaltijd krijgen voor nog geen 4 euro. Verder hebben wij een aantal bezoekjes aan leuke bezienswaardigheden herhaald.

• 8Omgeving

Geweldig land zeker voor 65 + ers

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Eva S27-06-2019

Super leuke plek voor iedereen

Samen met mijn zusje van 26, zaten in het rustige gedeelte van de het nieuwe deel van albufeira. In de vakantie van 11 dagen hebben wij genoten van lekker eten en een leuk oud gedeelte, als je rustiger zit heb je helemaal geen last van het uitgaan. Wij zijn zelf 3 x uitgegaan en dat was super leuk! Wij zaten in app Elma, mooi, groot en goedkoop! Alles bij elkaar hebben wij een top vakantie gehad!

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 5Danny van kolck17-06-2019

Als je van stappen houd, een aanrader.

Beste wel leuk om even te zien, maar erg druk, veel dronken Engelsen. Echt een typisch uitgaans dorp.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 5Stranden
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Hellen Verberne11-06-2019

Super mooi uitgaans leven en fijne tempratuur

Heel mooi ook op de strip was t super Wel moet je vele straatjes hoog en laag lopen. Dus wel beetje conditie hebben.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Jannah10-06-2019

Lekker afwisselend.

Deze vakantie verbleven we in een kleinschalig appartementen complex met zwembad op de heuvel/berg die uitkijkt over het oude gedeelte. Dit was perfect omdat we konden genieten van het uitzicht, een mooie wandeling naar beneden hadden en na een paar drankjes s avonds met een goedkope taxi weer voor onze deur afgezet werden.

Albufeira is toeristisch en er zijn aardig wat jongeren die hierheen trekken. Echter vonden wij de sfeer goed en zijn er genoeg opties om de omgeving wat te verkennen.

De zoektocht naar het perfecte rustige strandje is erg leuk op een scooter. Ook is het aan te raden een boot tripje langs de kust te boeken! Het is heerlijk op het water en het uitzicht is prachtig!

Het nieuwe gedeelte vonden wij persoonlijk wat minder. Erg veel Engelse toeristen en discotheken. Leuk voor 1 avond maar voor sfeer en lekker eten moet je echt in het oude gedeelte zijn.

Al met al een heerlijk locatie!

• 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018