Sorteren

appartementen Albufeira

Reviews over Albufeira

Heerlijk voor echt volwassen mensen

Gerard
    9-11-2018

Normaal ben ik niet van revieuws schrijven maar toen ik dat verhaal van die jonge lui las ben ik toch maar ff in de pen geklommen , wij zijn in die zelfde periode ook daar geweest en hebben een hele fijne week gehad, de eigenaren waren zeer behulpzaam en gast vrij maar dat groep jongelui waren zeer iritant hadden op alles commentaar vonden zichzelf erg belangrijk en liepen alleen maar te zoeken ik heb ook een kakkerlak gezien maar je bent in Zuid-Europa en het was erg warm maar ze zaten de boel op te hitsen en ja er staat 1 x in de week handdoeken maar dat staat ook vermeld net zoals de hoge borg voor onder de25 jaar staat er ook, wat mij betreft mag het onder de 30 jaar worden,eind conclusie het is een perfect complex met hele gastvrije mensen zeker een aanrader als je boven de 25 bent.

Volgend jaar weer

Harry
    6-11-2018

Wat een lekker intiem park,

Eenvoudig maar prima plek

Gerda
    1-11-2018

Al keer of vier hier geweest, ideaal gelegen ruim 4 persoons appartement met zeezicht en zeer ruim balkon in Albufeira , Algarve

Top vakantie superrrr

Heidi
    1-11-2018

Het complex is gedateerd en simpel geen luxe dus maar wat het wel was... super schoon zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel wij voelden er ons gewoon thuis we hebben in de omgeving heerlijk en niet duur gegeten dus wat wil je nog meer je zit meteen op het strand om de hoek kun je goede excursies boekken en naar de supermarkt bars restaurants alles binnen handbereik

Meteen weer opnieuw willen boeken, geweldig!

J. Vankan
    25-10-2018

Handig als je een huur auto hebt, je bent dan niet afhankelijk van OV en of taxie.

Ook voor de verplaatsing op het terrein, dit is lopend goed te doen maar als je zoals wij niet goed ter been bent is het een hele verademing als je gebruik kunt maken van een huur auto.

Er is ook een shutle busje aanwezig in het resort maar die rijdt slechts 1x per dag van en naar Albufeira.

Wij hadden tijdens ons verblijf geluk dat de weergoden met ons waren. Het was gemiddeld ruim boven de 20 gr. Het huisje dat we hadden toegewezen gekregen was prima, ruim, schoon en met een mooi uitzicht. De mensen achter de 24/7 receptie waren vriendelijk en behulpzaam. En voor de inwendige mens werd prima gezorgd in de restaurants en snackbars.

Dit resort is prima, de kamers werden vrijwel dagelijks gepoetst en voorzien van Schoone handdoeken. Al met al een prima locatie , mooi ingedeeld met prachtige bomen en planten, dit alles in een glooiende omgeving, gewoon top