Portugal wordt steeds populairder als vakantiebestemming. Logisch! Prachtige stranden, historische steden en indrukwekkende natuur maken dit land zeker een bezoekje waard. Albufeira is een aanrader als je wilt genieten van al het moois van Zuid-Portugal, vanuit je eigen apparement.

We hebben een aantal aanbieders voor Albufeira voor je op een rij gezet:

Dagen regen895631012678

Reviews over Albufeira

• 9Nelly Heins05-03-2018

Bijna perfect

Hotel was perfect. Wat helaas wel jammer was is dat er zoveel geklommen en gedaald moest worden ,naar het strand is gelukkig een lift en naar het nieuwere gedeelte een hele grote roltrap .

• 10Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7Guido20-06-2015

Mwah...

Niet echt bijzonder.. Aardig strand, verder echt op Engels publiek ingericht. Veel,pubs en schreeuwerige reclames. De strip zag er overdag iig vrij saai uit.

juni 2015

• 7Vonnyb25-10-2014

Wel wat toeristische omgeving

Voor ieder wat wils te beleven.

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 9Stranden

juli 2014

• 8melanie05-01-2015

lekker rustig in December.

Grote plaats, leuke eetgelegenheden

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving

december 2014

• 4Diuetegard10-05-2015

plus jamais

Pour des vacances en famille :fuyez ! Albufeira est remplie de touristes anglais ivres du matin ou soir , bruyants et vulgaires , un d'entre eux était complètement nu à 15 h sur la place de la ville ( nous avons une fillette de 10 ans: choc !! ) Dommage les environs sont très beaux , lesplages magnifiques mais n'allez surtout pas dans cette ville avecdes enfants si vous voulez vous reposer C'est la;première fois que j'écris un commentaire sur une ville sur internet mais si mon expérience peut servir :tant mieux

• 4Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

mei 2015

• 7simone28-11-2013

gezellige plaats

Leuke bestemming met van alles te doen. Genoeg eet tentjes en keuze genoeg. Aanrader is de dolfijnen tocht op zee. Prijzen zijn redelijk.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving

juli 2013

• 8Familie Gerritsen18-07-2015

Toeristisch, maar gezellig

Het oude Albufeira is helemaal overgenomen door de toeristenindustrie. Net als het uitgaansgedeelte The Strip. Voor de afwisseling is het leuk om er te gaan kijken (onze kinderen keken hun ogen uit bij de verklede Engelsen die hun vrijgezellenfeesten vierden) maar als je rust of het echte Portugal zoekt kun je het misschien beter vermijden. In de omgeving zijn genoeg leuke plaatsjes en mooie stranden te vinden waardoor de buitenwijken van Albufeira prima als uitvalsbasis kunnen dienen voor een vakantie in de Algarve.

• 8Sfeer in stad

juli 2015

• 8M.Zonnenberg12-07-2015

Leuke plaats met veel terrasjes

leuke winkeltjes en restaurantjes zeker de moeite waard om te bezoeken

• 8Omgeving
    • 8Stranden

juni 2015

• 9Piotr15-09-2015

Albufeira przyjedziesz raz - wrócisz na pewno

Południe Portugalii szczególnie nad oceanem to niezapomniane wakacje. Piaszczyste plaże, urokliwe wręcz baśniowe klify. Pogoda zagwarantowana słońce, słońce, słońce. Atrakcje dla rodzin z dziecmi - zoomarina, i liczne aquaparki. Miejscowe restauracje zarówno dla miłośników regionalnej kuchni, jak i zjadaczy frytek i burgerów. Życie nocne kwitnie aż po świt. Ale nie ma burd. Mówiąc krótko dla każdego coś miłego. Drogi dobre więc warto skorzystać z wypożyczonego auta i zwiedzić malownicze plaże Benagil, i blisko Lagos, piaskowe rzeźby w Fiesa i wiele innych miejsc całego wybrzeża. Polecam

• 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juli 2015

• 9Tiffany08-07-2015

Fantastische plek

Het is een erg geschikte plek voor jongeren maar ook voor ouders met kleine kinderen. Er is veel te doen in de buurt.

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Stranden