We hebben een aantal aanbieders voor Alanya voor je op een rij gezet:

appartementen Alanya

We hebben een aantal aanbieders voor Alanya voor je op een rij gezet:

Reviews over Alanya

Goed, beter, Angora apart!

Nico van ruler,
    11-2-2019

Tja ik was hier denk ik voor de 12e keer ofzo. Ben gestopt met tellen. Waarom verder zoeken als je hier alles hebt. Heerlijk eten. Perfecte locatie, ruime kamer en het belangrijkste: Murat en Izzet en de hele familie waarderen hun gasten enorm.en dat zien ze terug in de steeds weer terugkomende gasten. Voordeel als je alleen gaat, dan ben je hier nooit alleen. En wil je naar de hamam dan staat er binnen 2 minuten een taxi voor!! Niks dan lof! Liefde voor de familie Kiliç. ❤

Gereisd alleenreizend in september 2018

Fantastisch ga zeker nog een keer terug.

Annie,
    24-1-2019

Fantastisch hotel en personeel.Ligging in Alanya. Veel winkeltjes en terrasjes.Super gezellig.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijn appartement met heel aardig personeel,!

Jolanda kroonenberg,
    17-11-2018

Voor de 2e maal naar Angora app.geweest en we hebben het net als de vorige keer weer fantastisch gehad, de eigenaars Murat en Izet doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken, je voelt je hier dan ook direct thuis. Ze spreken ook Nederlands dus dat is ook fijn. Goed appartement met lekker veel kastruimte, goede bedden en goede douche. Je kan er ook heerlijk eten s'avonds. Ontbijt is pas vanaf 9 uur.

Om bij het Kleopatra strand te komen hoef je alleen maar de straat uit te lopen en de weg over te steken.

Wij komen hier zeker weer terug!

Gereisd met partner in november 2018

Arie,
    30-10-2018

Super gastvrij hotel met een Top restaurant! Lieve eigenaren die je overal mee willen helpen en je het naar je zin te maken. We hadden van te voren de review’s gelezen van vorige vakantiegangers dat het Top was! Bij deze kunnen we dat bevestigen. Izet en Murat bedankt voor jullie gastvrijheid!!

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch sfeer en appartement

Marti Van der zwan,
    26-10-2018

Het was een heel prettig verblijf ,heb er niks op aan te merken ,heel gezellig met murrat en izzet, ik zou zo weer terug willen,hele aardige eigenaars ,ik kom thuis bij Angorra, het eten in het restaurant was ook heel goed,ik hoop snel weer terug te komen

Gereisd met partner in oktober 2018