Agios Emilianos

Reviews over Agios Emilianos

Mooie plek

Familie Stadt,
    12-9-2013

Fantastisch appartementencomplex. Weg ernaartoe is wat lastig te vinden en laatste stukje erg stijl. Zwembadwater ijzig. We moesten eerst de ijsberen eruit jagen. Zeewater heerlijk.

Gereisd met partner in september 2013

Prachtig uitzicht

Femmy en Olav van Belzen,
    22-9-2010

Zeer mooie appartementen in een zeer rustige omgeving. Vrij klein zwembad, alles zeer schoon en goed onderhouden. Beslist niet geschikt voor hen die slecht ter been zijn. Via strand ongeveer 10 minuten lopen naar 2 supermarktjes en drie taverna's. "To Kamari" heeft niet zo'n grote kaart maar is wel spotgoedkoop, en heeft lekker eten. Voor 4 personen € 45 incl. liter huiswijn. "The Twins" is ietjes duuder maar heeft een zeer uitgebreide kaart, beide taverna's zeer vriendelijke bediening. De derde taverna zit iets voorbij het dorpsplein en heeft vrij simpele gerechten maar prima van smaak. Alles gaat er in een relaxte sfeer en haast kent men er niet. Verder zijn de plaatsjes Pyrgi en Mesta een must, je waant je er 100 jaar terug in de tijd. Verder in het zuiden natuurlijk de Mastiekbomen die nergens anders in Griekenland voorkomen. Al met al een heerlijke vakantie gehad op Chios.

Gereisd met vrienden in september 2010

Rustig gelegen ,uitstekend appartement.

Eri de Boo,
    5-8-2010

Ondanks dat het complex goed bezet was,kom je wenig mensen tegen.

We hadden het zwembad praktisch voor ons zelf.Alles is uitskend onderhouden en werkt ook.Kapot koffieapp. was in een uurtje vervangen.

Verder is het Agia Fotini een leuk dorpje,waar je goedkoop kan eten.35 euro voor 2 pers.Er zijn 2 minimarktjes die alles hebben.

Kom hier nog wel eens terug.

Eric

Gereisd met vrienden in juli 2010

prachtige plek, wel op afstand van dorpje

andrien,
    16-5-2009

mooi en zeer schoon appartement. Gelegen aan heuvelig weggetje, weinig verkeer. Dichtsbijzijnde dorpje met restaurants en supermarktje op 20 minuten lopen, deels over een kiezelstrandje.

Bus vanuit het dorpje alleen om 08.00 u!

Met taxi's is alles goed bereikbaar. € 14,00 voor een ritje naar Chios stad.

Brood konden we dagelijks vers bezorgd krijgen. Klein supermarktje aanwezig in complex.

Het zwembad was in een herstelfase en dus niet te gebruiken. Jammer, want mede daarop hadden we deze accomodatie uitgekozen ! Eigenaar Michaelis wenste geen excuus te maken. Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in mei 2009

prima

j.de wit,
    12-6-2008

prima. mooi complex, fijne mensen en ontzettend schoon en netjes. Alleen de bereikbaarheid is pittig klimmen en dalen. Auto of motr/brommer is een must anders kom je niet ver.

Gereisd met partner in mei 2008