We hebben een aantal aanbieders voor Aghios Sostis voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Aghios Sostis voor je op een rij gezet:

Reviews over Aghios Sostis

Aart,
    1-12-2018

Gastvrij en klein appartementen complex met bijzonder vriendelijke eigenaren waar niets te gek is

Gereisd met partner in oktober 2018

Goed appartement

Sandra,
    20-11-2018

Het is erg netjes en de eigenaresse is erg behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2018

Een plek om naar terug te keren

Martien,
    25-10-2018

De appartementen liggen direkt aan de kust met een prachtig uitzicht. Er is een mooi zwembad waarvan het water nu (in oktober) kouder was dan van de zee.

Er is een gemoedelijke sfeer. Supermarkten en restaurants zijn op loopafstand.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig! 👍🏻

Erica,
    19-10-2018

Alweer voor de 9e keer in Korfiati geweest. In 1 woord “Heerlijk”.

Niet massaal, relaxte sfeer, fantastisch uitzicht, lief personeel , heerlijke restaurantjes op loopafstand , wij komen wéér terug hoor!

Zeer prettig verblijf

Sylvia,
    2-10-2018

Ontzettend fijn verblijf gehad. De ontvangst was zeer vriendelijk en we mochten meteen naar binnen, geen rompslomp met papieren of paspoorten. De eigenaar is heel aardig, geeft veel tips over de omgeving en is altijd in voor een praatje. Hij woont om de hoek dus hij is altijd in de buurt, bij ons brak een stoeltje en we konden gewoon bij hem aanbellen.

Het appartement is mooi ruim, schoon en netjes. Alles wat je nodig hebt zit erin. Word voldoende schoongemaakt (wij waren maar een weekje). De ruimte is vooral een plus, met 2 zitplekken buiten, boven als beneden, fijn! Er zijn veel zwerfdieren op het eiland, ook bij het appartement was een heel lief zwart poesje, die wij hebben gevoed.

Omgeving heeft veel olijfbomen en begroeiing, wel veel rommel langs de wegen. Beachbar/strand 2min lopen, winkel 5min lopen, eettenten in Laganas 15min lopen. Met de auto is het hele eiland redelijk goed begaanbaar!

Wij hebben een fijne vakantie gehad!