We hebben een aantal aanbieders voor Aghia Fotini voor je op een rij gezet:

Reviews over Aghia Fotini

Will en Yvonne,
    17-10-2017

Ja,

Het is het beste, schoonste en vriendelijkste app.compex dat ik na 40 jaar Griekenland vakanties heb ervaren.

Een prachtig uitzicht vanuit alle studio's over de zee / heuvels.

Wij waren er 5 weken en het verveelt geen moment.

Ruimte is groot en wordt elke dag goed schoon gemaakt.

Keukentje is voldoende om zelf een potje te koken met een magnetron, koffiezetter, etc,etc.

Het strand is op +/- 100 meter bereikbaar.

Suppermarkt op 2 km. Restaurant op 800 mtr.

Yolanda en Pantelis maken je het erg naar je zin en niets is te veel als je het vraagt.

Wat kan ik nog meer zeggen ervaar het zelf het is een aanrader.

Je heb wel een auto nodig maar vraag het Pantelis hij geeft je daar een advies in en hij regelt dat eventueel als je dat wenst.

Uitzondering:

Helaas gaan er geen charter vluchten naar Chios maar via Lesbos wel, en er gaat elke dag een Ferry Lesbos/

met heen n terug met een kleine tussen stop in Athene.

Ervaar het verblijf op Chios bij Yolanda en Pantelis, je zal zien, je komt op het zelfde prachtige resultaat zoals ik heb beschreven.

Chios.

Het beste is via Athene met Aegean en kost niet veel meer in reistijd. Je hebt dan zelfs een lijnvlucht Will en Yvonne

Gereisd met partner in september 2017

Thuis op Chios

Smitsjes,
    26-5-2017

Eigenlijk is het heel simpel. Wij voelen ons thuis op chios. Yolanda studios is voor ons de basis. We voelen ons op ons gemak daar, ligging super voor ons. Wij vinden daar de rust en kunnen de drukte opzoeken.

Yolanda en Pantelis zijn twee super mensen die jou verblijf zeer aangenaam maken. Daar is niet veel wat ik aan toe kan voegen wat al niet eerder is verteld.

Ik zou zeggen, boek en ervaar zelf maar. WIj hebben weer volop genoten. Voor ons is dit een terugkerende adres elke jaar indien mogelijk.

Schroom niet om wensen/problemen met hun bespreekbaar te maken. Zij nemen alles heel serieus en doen er iets mee. Nergens is het perfect, maar wel perfect dat zij luisteren en acteren. Top verblijf wat ons betreft.

Er is genoeg over het eiland te vinden en zou een hele boekwerk kunnen schrijven, maar je kunt prima terecht bij hun voor ideeën enz. Er ligt een boek bij hun op de receptie met verhalen van de mensen die daar zijn gebleven, in veel verschillende talen. Lees het maar eens door.

Gereisd met partner in mei 2017

Simply fabulous!

Tomislav Ivanus,
    26-10-2016

Yolanda Studios are located 150 m from sea in a nice and quiet area. From all rooms there is a sea view. Rooms are specious and well decorated with huge balconies. The owners are probably the best part in this Chios experience. They are completly commited and helpful beyond the usual hospitality.

Great experience in total!

Gereisd alleenreizend in september 2016

In één woord prima!

Marja,
    16-9-2016

Het is jammer dat veel toeristen de weg naar Chios niet meer kunnen vinden uit angst voor problemen met vluchtelingen.

Wij zijn net 2 weken in huize Yólanda geweest, met de auto het hele eiland over gereden, en nooit een vluchteling gezien.

De accomodatie is geweldig, schoon, netjes, mooi uitzicht, en zeer vriendelijke eigenaren.

In het dorpje 3 Griekse taverna's en een Italiaans restaurant, dus variatie genoeg.

Een absolute aanrader voor rustzoekers!

Gereisd met partner in september 2016

Uitstekend verblijf

Henk,
    21-8-2016

Rustig gelegen. Je moet ons inziens absoluut gemotoriseerd zijn anders wordt het een lastig verhaal.Maar de eigenaren top. Appartementen super schoon en voorzien van alles. Lopen naar Agia Fotini paar honderd meter.

Toppie; wij komen er al drie jaar.

Gereisd met partner in augustus 2016