Reviews over Agaete

Prachtige locatie, zeer simpel, relaxed

Donna groenewoud,
    5-11-2016

Win waren met onze 2 dochters van 6 en 8

We hadden prachtig weer, alles rond de 28 graden ( half oktober)

Agaete is zo mooi en zo rustig. Totaal geen massa toerisme.

Heerlijk ruim zwembad, mooie tuin met hangmatten.

De appartementen zijn zeer simpel en verouderd maar we leefden toch voornamelijk buiten.

De eigenaren op zichzelf, maar telefonisch wel redelijk bereikbaar.

Schone handdoeken etc geen probleem. Werden direct gebracht.

Minpunten waren:

Het 2 persoonsbed was wel erg hard en klein (1.40)

En af en toe hadden we geen water. ( 2x in 2 weken, duurde maar paar uur, ze gingen er direct achteraan)

De douche werd snel koud (Max 2 achter mekaar douchen..)

Tips:

Grote spar op 1 km

Heerlijk strand met grote kiezels op 1 kn (port de la nieve) erg rustig. Je kunt er geweldig snorkelen.

Restaurants zijn aan het strand te vinden. M'n ragu was onze favoriet, met super verse vis en heerlijke desserts

Cocodrillopark, zo leuk voor de kids

De vele mooie rots stranden in de buurt

Top appartement om absoluut tot rust te komen!

hans,
    19-9-2013

De appartementen van El Angosto staan in een rustige omgeving en vanaf het park heb je een mooi uitzicht, een mooie tuin vol bloemen en een prachtig zwembad. Omdat Agaete redelijk afgelegen ligt, is het zeker wel aan te raden om een auto te huren zodat je meer van het eiland kunt zien, en in dat geval zou je ook de meer toeristische zuidkust kunnen bezoeken.

Vanaf het park kun je naar de zee lopen, waar ook natuurlijke zwembaden zijn. De twee beheerders zijn erg vriendelijk en de één spreekt Nederlands en de ander goed Engels en brengen elke ochtend vers brood als je dat bestelt.

Tijdens ons verblijf in augustus hebben we alleen maar zon gehad en de temperatuur was tegen de 30 graden. Bij het zwembad zijn er ook plekken met schaduw door de grote bomen dus daar kun je ook fijn liggen als je even uit de zon wilt. Ook waren er tijdens ons verblijf veel kinderen dus ook voor gezinnen is dit appartement geschikt. Kortom, we hebben een erg fijne vakantie gehad!

Ronduit geweldig!

Diederik,
    30-6-2013

El Angosto is precies zoals ze zelf zeggen op hun website: niet nieuw, weinig luxe maar wel heel erg leuk en een perfecte vakantieplek. Als je meer van massatoerisme houdt, is het Zuiden van Gran Canaria een veel betere plek. Maar in Angosto voel je je echt tussen de Canarische mensen. Een klein dorpje, heerlijke verse vis restaurantjes op loopafstand, een geweldig lekker zwembad bij het complex en een werkelijk schitterende tuin. En het uitzicht is echt geweldig. De appartamenten zijn oud, maar hebben het nodige voor een heerlijke relaxte vakantie. Als je wil kun je yelfs nldse tv kijken, maar wij zaten liever buiten met een kaarsje en een boek na te genieten van de schitterende zonsondergangen. Wij komen hier weer!

Schoon maar zonder luxe. Gewoon relaxed

de 'van Berchumpjes',
    23-8-2010

Prachtige tuin, verouderd appartementencomplexje ( jaren 70). Gemoedelijke leiding. Heerlijke verse warme broodjes en super mooi uitzicht!

heerlijke vakantie gehad

Suzanne,
    18-1-2010

Afgelopen november hier geweest, zelden zo enthousiast teruggekomen. Heerlijk rustige plek, een prachtige tuin met allerlei prive-zitjes, zwembad waar bijna nooit iemand ligt (wel beetje koud water, zee is warmer), bijzonder mooi uitzicht. Dorpje Agaete is mooi en op loopafstand, evenals de zee. De eigenaars zijn op zichzelf maar leveren wel iedere dag vers brood. Jammer dat het voor februari al volgeboekt is anders zou ik gaan weer gaan.