Hotel Cocobay

We hebben een aantal aanbieders voor Cocobay voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cocobay in het Nederlands

Goed 3 sterren Resort

Peter
28-4-2009

Op het complex staan 51 simpele huisjes afzonderlijk van elkaar waar de meeste huisjes prachtig uitkijken over de baai.

Vriendelijkheid en de keuken waren boven verwachting.Complex wordt veel bezocht door (engelse en amerikaanse) stellen en ook gebruikt als trouwlocatie.

Weinig entertainment van het hotel, 1 hobbycat 1 zeilboot 2 kajakken.

Verder 2 beaches, kortom goede plek voor een relaxing holiday of uitvalsbasis om het eiland te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cocobay in Saint Johns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cocobay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cocobay scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.