Sorteren

Reviews over accommodaties in Antigua

Paradijs op aarde

robvanwalbeek
    16-2-2016

Een mooi kleinschalig all-inclusive resort hotel op een stukje paradijs op aarde. Ligging is werkelijk schitterend. Alle hotelkamers zijn feitelijk kleine huisje, allen met zeezicht, waarvan een deel met een eigen mini-zwembadje aan de veranda. Het wordt voornamelijk bezocht door echtparen op huwelijksreis en het gros van de bezoekers komt de V.S./Canada/UK. Het personeel van Cocobay is werkelijk fenomenaal! Iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken. Je komt hier echt niets te kort. Het diner is ook geweldig, geen buffetten maar heerlijk 4 gangen a-la-carte en mooie gerechten en verrassende smaken. Elke dag een ander menu. Bij aankomst wachtte er natuurlijk een fles champagne op onze kamer (welke wij direct geopend hebben in ons eigen mini-zwembadje) en halverwege de week werden wij na terugkomst van het diner verrast door rozenblaadjes en kaarsen op onze kamer; romantisch!

Fijn

Tim
    3-11-2011

Lekker weertje, cocktails. Lekker eten en alles was piek fijn inorde.

Mooi hotel en rustig.

De kamers waren goed uitgerust en netjes.

Midden op het eiland omringd door een mooie tuin

Leontien
    15-5-2011

in het midden van het eiland Antigua vindt je deze schattige vakantiehuisjes omringd door een mooie tuin en met uitzicht op de oceaan. De huisjes zijn voorzien van een degelijke keuken, goede bedden in ruime slaapkamers en een badkamer met bad (douchebad) en wc. Iedere dag wordt het huisje schoongemaakt en de bedden opgemaakt. Handdoeken zijn aanwezig. Tevens is er een klein zwembad op het park met een bar voor ontbijt, lunch of dinner.

Het gehele eiland is binnen 25 minuten aan te rijden. Wel het advies een auto te huren om naar een van de mooie stranden te kunnen rijden en naar English Harbour.

geweldig

r.beugelsdijk
    9-11-2010

perfecte verzorging receptie geweldig uit zicht van uit het huisje .

geweldig

marjo
    19-9-2010

Top top top

echt een geweldig mooi hotel, vriendelijk personeel lekker eten mooie stranden