Hotel CuisinArt Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor CuisinArt Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel CuisinArt Resort & Spa in het Nederlands

2008

Mooiste stranden

René
11-7-2008

Vanuit St. Maarten naar Anguilla is goed te doen voor een paard agen, verblijf dan 1 of 2 nachten in dit hotel..super ligging aan mooiste strand van Caribbean. Service/vriendelijkheid liet iets te wensen over met name van de dame bij de strandstoelen op het strand, maar goed de ligging, het weer en de zon doen je snel wegdompelen in een een goed humeur. Prijzen liggen wel relatief hoog hier, maar goed is ook geen eenvoudig hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel CuisinArt Resort & Spa in Rendezvous Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel CuisinArt Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.