Reviews over accommodaties in Anguilla

Wat een UITZICHT

Hilbrand,
    3-8-2017

We hadden sea-view geboekt maar kregen een gratis upgrade naar sea-frond. Mocht je hier boeken ga dan echt voor deze kamers!!!!! Ze zijn er op begane grond en 1e verdieping maar vanaf je balkon loop je zo het strand op .... echt super gaaf!! Op het balkon stoelen waar je in weg kan dromen (nog nooit zo lekker op een balkon gezeten).

Op loopafstand (via de weg of het strand) enkele restaurants en naast het hotel een beach snackbar. Dit is ook een aanrader en bovenverwachting goed eten!

In de kamers een eigen keuken en koelkast maar de dichtstbijzijnde supermarkt is ongeveer 25 minuten wandelen.

Je kan geen ontbijt boeken maar via de receptie kan je wel broodjes bestellen bij de bakker die 's ochtends bij de receptie voor je klaar liggen.

Centraal gelegen ruim opgezet appartementencomplex

Wim,
    5-2-2015

Goed verzorgd appartementencomplex op Anguilla. Verschillende appartementen met ruim balkon en goed verzorgde ruimten. Slaapkamers voorzien van goede bedden en airconditioning.

Goede uitvalsbasis om alle mooie stranden van Anguilla aan te doen. Wel een auto nodig gezien het complex niet aan het strand ligt. Zeker voor Caribische omstandigheden een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Een klein zwembadje erbij zou het complex een 10 opleveren,

Rustig

Gerhard,
    30-11-2009

Het is zeker niet het duurste hotel op Anguilla en dat blijkt ook wel. De kamers zijn iets gedateerd, vooral de douche lijkt uit een sporthal te komen. Maar alles doet het wel goed en is netjes en schoon. En er si airco. Het restaurant serveert echt heerlijk eten. Probeer bij het ontbijt de French Toast. Het ligt niet direct aan het strand, maar binnen 5 minuten ben je er. Omdat de meeste andere hotels aan de andere kant van het strand staan, is het lekker rustig.

Prima, maar duur. Fantastische ligging!

van der Vis,
    26-3-2009

Leuk hotel, grote kamers. Bediening in restaurant verschillend, van'zoals het hoort' tot erg slecht en altijd duur. Het franse restaurant ernaast is een stuk klantvriendelijker met een normale prijs. We hebben daar een aantal keer heerlijk gegeten.

Ligging is fantastisch aan Shoal Bay East, werkelijk een prachtig strand en zee. Anguilla zelf is vrij saai t.o.v. St Maarten.

Mooiste stranden

René,
    11-7-2008

Vanuit St. Maarten naar Anguilla is goed te doen voor een paard agen, verblijf dan 1 of 2 nachten in dit hotel..super ligging aan mooiste strand van Caribbean. Service/vriendelijkheid liet iets te wensen over met name van de dame bij de strandstoelen op het strand, maar goed de ligging, het weer en de zon doen je snel wegdompelen in een een goed humeur. Prijzen liggen wel relatief hoog hier, maar goed is ook geen eenvoudig hotel.