Géén boekingskosten

Hotel Sport Village

AndorraAndorraSoldeu

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sport Village voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 18 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 18 reviews
  • 9.2Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

18 Reviews over Sport Village

• 9Rob02-06-2017

Een super hotel mooie kamer en vriendelijk personeel!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 10Johan en Maria07-08-2013

prima hotel

prima hotel. vriendelijk personeel,de kamers dagelijks schoongemaakt bij half pension uitgebreidde buffetten 's morgens en 's avonds. goede prijs/kwaliteit prachtige streek om te wandelen. één min punt:er is geen gratis parking bij het hotel,ofwel moet je de auto langs de straat parkeren mits betaling of in een betalende garage

• 9Gonnie20-10-2012

Zeer goed hotel

Zeer goed hotel. De kamers zijn ruim en netjes en worden heel goed schoongemaakt. Alle kamers hebben een balkon. De maaltijden zijn in buffetvorm. Er is genoeg keuze en het eten is heel goed en lekker. Het personeel aan de receptie spreekt Engels en is behulpzaam. Het personeel in het restaurant spreekt geen Engels. Let op als je de (bar) rekening gaat betalen, want die klopt niet altijd en is dan in je nadeel. De bedden zijn matig en de kussens zijn slecht. Op de kamers hoor je wel heel veel lawaai vanuit de lobby. Er is een kluisje in de kamer, wat je kunt huren voor € 2 per dag. Er is een haardroger in de badkamer.

• 9BEVERNAGE KOEN30-01-2012

super goed

Dit hotel is echt een aanrader. Lekker buffet met enorme keuze. Ligging tov lift is ideaal. Kamers zijn proper. Leuke wellness apart bij te betalen. Vanuit de wellness zicht op de piste. Geen opmerkingen.

• 9Petra Hogewoning05-10-2011

Prima hotel

Goed hotel. Hele mooie omgeving. Het personeel is klantvriendelijk, doen alles netjes, maar werken wat trager. Het ontbijt en diner was in dezelfde lokatie. De kamers worden goed schoongemaakt, niets op aan te merken. De lounge waren stoelen die erg lekker zaten.

• 10zema17-09-2011

ons hart verloren

prachtig,aangenaam,leuk hotel,wij hebben er ons hart verloren, al 4x geweest en gaan zeker terug, leuk voor jong en oud.kinderclub is uitstekend.

• 9J. W.23-07-2011

prima 4 sterren hotel

Het is een prima hotel. Wij hebben in het hotel gezeten waar ook het eten plaatsvind. De kamers zijn prima, alle met balkon. Elke ochtend prima opgemaakt en alles bijgevuld. Zelfs na een week werden de bedden verschoond. Naast het hotel een cabine lift naar boven waar je een prachtig uitzicht hebt. Nadeel was dat het eten vaak lauw was. Verder een prima buffet met veel keus. Altijd vers gebakken vlees of vis. 's avons kon je heerlijk beneden zitten in heerlijke stoelen.

• 8kozakje21-10-2010

Goed bevalen.

We waren hier een week en hebben genoten. Mooie kamer, goed eten (in buffetvorm). Leuk om vanuit het hotel met de gondel naar boven te gaan, waar je kunt wandelen, golfen of lekker in de zon zitten. Het personeel is erg vriendelijk en in het welnesscentrum dat bij het hotel hoort is het voor een paar uurtjes goed vertoeven. Enige nadeel is dat er veel busgezelschappen logeerden die in de eetzaal hinderlijk zijn. Dan staan er ineens grote rijen bij de buffetten. Naast wandelen zijn er ook leuke excursies te maken, o.a. Ruta del Ferro, Os de Civis, Seu d'Urgell

• 9Van Heck12-08-2010

Prachtige hotel met uitstekende prijs/kwaliteit

Zijn pas terug van 5 dagen in Sporthotel Village in Soldeu met 2 tienerdochters. Alles is zeer goed meegevallen. Zeker een hotel om aan te raden. De familiekamers (met afzonderlijke slaapgelegenheid in mezzamine) zijn verzorgd. De maattijden in buffetvorm zijn ruim, verzorgd, afwisseld en goed van kwaliteit (alhoewel ze wat meer aandacht zouden mogen besteden aan het warm houden van warme gerechten op momenten dat er minder gasten zijn). Het zwembad is een leuke ontspanning na een vermoeiende bergwandeling. Ook de fitness ruimte is goed uitgerust. Het inbegrepen bezoek aan het wellness/spa center was super! Wel enkel voor kinderen vanaf 14 jaar (dus 13 jarigen krijgen geen toegang). De onmiddellijke omgeving is niet echt fascinerend, maar binnen de 10 km zijn er prachtige startpunten voor wandelingen.

• 8Ard en Jill01-02-2009

Prima hotel

Wij verbleven in dit hotel van 24 t/m 31 januari 2009. De kamers zijn goed en schoon. Eten is prima. Zowel ontbijt als diner in buffetvorm. Vlees en vis worden bereid waar je bij staat. Wij dachten dat we vanuit het hotel zo de skilift in konden stappen, maar dat is niet zo. Je moet eerst je ski's aan de overkant van de straat uit de lockers halen en een klein stukje lopen naar de lift. Wij hebben verder weinig aan te merken op het hotel, wel vragen wij ons af waar de vier sterren vandaan komen. Er zijn namelijk geen faciliteiten. Je kunt gebruikmaken van het welnesscentrum, maar dat kost 40 euro per persoon voor drie uur. Het hotel heeft geen eigen sauna. Skigebied is voor beginner en beetje gevorderde perfect. Af en toe wel wat prikken...

Hotel Sport Village info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar