Géén boekingskosten

• 9.2Ligging t.o.v. pistes

9 Reviews over Sport Soldeu

• 9houwlar27-03-2013

Toplocatie

Dichtbij de piste, goed buffet, mooi hotel

• 10zema28-09-2011

ons hart verloren

is reeds al de 4de maal dat we er zijn geweest, het is echt een aanrader,vriendelijk tot en met,kids gingen zelfs in kidsclub waar ze anders niet zo zot van zijn,er kan niets slechts worden gezegd,1 ding weten we zeker,WIJ KOMEN DAAR NOG TERUG.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8kozakje21-10-2010

Heerlijke plek

Wij waren hier in oktober, dus in de zeer rustige tijd. Dat was heerlijk. Mooie kamers, goed eten. Het vlees en de vis werd klaargemaakt waar je bij stond. Verder in buffetvorm met veel keus. Er is een buitenzwembad, dat was in oktober natuurlijk te koud en dus gesloten, maar in de zomer zal dat prettig zijn. In de omgeving veel goed bewegwijzerde wandelmogelijkheden.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Monique Spitters31-08-2009

Fantastich hotel

Sorthotel Soldeu is een fantastisch hotel. Zeer vriendelijk personeel en het eten is ook geweldig. We hebben enorm genoten

• 8van den berg06-01-2009

zeer goed hotel

zeer fijn hotel met goede bediening mooie kamers en geweldig eten elke dag weer

• 8van Ockenburg22-09-2008

goed hotel

Mijn kamer aan de achterzijde van het hotel op de 6e verd. was goed, maar het uitzicht slecht!!!! Keek op een bouwlocatie!! met werkzaamheden.

• 9vdb21-08-2008

De moeite waard...

We zijn deze zomer in het hotel geweest, we waren er 3 jaar geleden ook,eindelijk heb ik maar 1 minpunt en dat is de parkeergelegenheid bij het hotel. Anders de pluspunten: kindvriendelijk personeel enorm vriendelijk eten uitstekend rustig verzorgd enz...

Echt een ideale vakantie voor ons.

• 9G.Sch.10-10-2007

Ich verbrachte 3 Tage Ende September im Sporthotel. Der Eindruck war sehr gut. Freundlicher Service, nette und saubere Zimmer, gute und abwechslungsreiche Verpflegung. Zimmer zur Straßenseite vielleicht etwas ruhegestört. Sehr angenehm der unterirdische Zugang zum Wellnessbereich. Ideal für Urlauber ab 40 Jahre, im Winter auch für Jüngere. Das Unterhaltungsangebot könnte noch verbessert werden. In Soldeu ist abends im September nichts los. Für Wanderer sehr schöne Gegend.

• 8Arianda en Jurriën Hoogendoorn18-03-2007

Wij hebben een heerlijke week gehad in Sporthotel Soldeu. De ligging is perfect, de service is prima en het eten was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Nance17-07-2004

Groot verzorgd hotel! Voor mensen die graag wandelen.Verzorgde en uitgebreide buffeten. Ik was daar eind juni. Wisselvalig weer moet je erbij nemen je zit tenslotte in de bergen.

Hotel Sport Soldeu info

• Adresgegevens