Reviews over Soldeu

Fantastisch ontbijt en diner buffet en prima kamer

Arno,
    15-8-2017

Het uitgebreide ontbijt en diner zijn in buffet vorm. Beide zijn uitstekend verzorgt. De verlichting in het restaurant kan beter. Het zwembad is beperkt en het dragen van badmuts is wettelijk verplicht!

Goede uitvalsbasis voor wandelingen (en down hill mountainbiken!).

Prijs/kwaliteit is top

Suzanne Hendrickx,
    10-8-2017

Prachtige vakantie gehad tesamen met 54 andere Egmontstappers. Chantal en haar partner zijn prachtmensen. Zeer bekwaam, vriendelijk en behulpzaam.

Fantastisch en een werkelijk perfect klasse hotel.

Sjaak en Maartje,
    5-8-2017

Het inchecken van het hotel was in het begin wat chaotisch. Maar de rest maakte alles goed. Goede bedden en ruime kamers, en wellness aanwezig. Een zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. En ook een ontzettend goed dinerbuffet met vriendelijk en behulpzaam personeel. Deze mensen doen hun werk zelfs nog fluitend en zingend...waar maak je dit nog mee! In een woord GRANDIOOS!!! Ook de rondreis was prachtig met veel afwisseling. Dan was je weer in Frankrijk en dan de dag erop in Spanje. Hele mooie natuur met veel bergen en bossen en diverse watervallen. We waren er medio mei en we liepen zelfs met korte broek en T-shirt in de sneeuw die er her en der nog lag. De temperatuur was rond de 26 graden, dus aangenaam. Al is Andorra niet echt een groot land, in omvang te vergelijken met de provincie Utrecht, je zag iedere dag wel weer nieuwe dingen. Maar het belangrijkste was de buschauffeur...gewoon een echte normale persoonlijkheid, makkelijk in de omgang en toch TOPPIE!!! Deze reis is een aanrader voor iedereen! Wij hebben ervan genoten, hopelijk andere reisgenoten ook.

Rob,
    2-6-2017

Een super hotel mooie kamer en vriendelijk personeel!

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel.

Ad Wilmont,
    1-4-2017

Wij gaan hier volgend jaar weer heen, gezellig hotel, prima ontbijt en diner. Op de en het terras mooi uitzicht op de piste. Kortom een aanrader.

Soldeu scoort een 7,6 uit 10, op basis van 30 reviews