Hotel Reial Pirineus

Slechte service

Maaike
3-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

De kamer was op zich in orde, hoewel de badkamer niet geheel schoon was. Ik vond de service erg slecht, uiterst onvriendelijk en onbehulpzaam personeel. Ligging is op zich in orde, maar gezien de slechte prijs/kwaliteit verhouding geen aanrader.

Teleurstellend

Dingetje
17-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Weekje wintersport in Pas de la Casa...overnacht in dit hotel. Men spreekt zowel bij de receptie als in de bediening geen Engels, het diner was slecht, de kamers zijn klein en gehorig...wel ligt het heel dicht bij de pistes en was het ontbijt prima.

Al met al was een zeer basic hotel zonder Engels sprekend personeel.

A éviter!

olive
14-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes3

Appremment possibilité d'avoir une place de parking, mais alors que nous sommes resté 4 nuits, ce dernier était toujours soit disant complet alors que l'hotel ne l'était même pas à moitié!

Le hammam était en panne, et l'eau du jaccuzzi glacée. A noter que ce dernier est dans une pièce très étroite au 5eme sous sol, à côté des reserves.

Conseil au futurs visiteurs, parler espagnol, car le personnel ne parle pas un mot de français, ni d'anglais.

Concernant la nourriture évitez la demi pension qui reste très moyenne. Il n'y a que le petit dejeuner qui est bien.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gezien de prijs/kwaliteit is het een prima hotel. Als je van lekker eten houdt is dit niet de place to be maar de desserts zijn wel geweldig. Scrambled eggs moeten ze nog leren maar de bediening is vriendelijk. De vier sterren zijn wellicht te veel prestige.

Ligging t

A. Kroese
17-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ligging t.o.v. de pistes was goed, echter het schoonmaken van de kamers alsmede het avondeten m.u.v. de saladebar liet te wensen over.

Goed hotel met vriendelijk personeeel

J. Abelman
18-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed hotel met vriendelijk personeeel. Men was zo aardig om ons naar de transfertaxi te brengen met skibagage.

Dit omdat de transfertaxi ons op de weg naar huis niet bij het hotel wilde ophalen. Op de heenreis was dit niet nodig,want toen zette de taxi ons voor de deur af. Jammer is dat het hotel geen rookvrije lounge heeft. De zitmogelijkheden zijn 's-avonds daardoor beperkt

2004

Onmogelijk ogend hotel tegen de bergwand opgetrokken niet echt schoon te noemen veel mede door de stenen vloeren. In de winter lijkt me dit een goed hotel maar in de zomer is het minder vriendelijk. De service was goed maar erg amateuristisch, het werd gerund door volgens mij beginners en dan kun je missers verwachten. Al met al een hotel echt alleen voor de winter.

We hebben een aantal aanbieders voor Reial Pirineus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reial Pirineus in Pas de la Casa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reial Pirineus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reial Pirineus scoort een 5.86 uit 10 op basis van 7 reviews.