Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

10 Reviews over Pic Maia

• 2richardmabelis05-12-2011

Goedkoop,maar nooit meer!.

Dit hotel kent geen gezelligheid, Bar met giga TL buizen als sfeer verlichting,slecht eten, geen apres ski,en vrijwel geen Engels sprekend personeel. Ik spreek vakantie frans maar dat verstaan ze dus niet. Voor gezelligheid moet je beneden naar t dorp, na 18.00 kun je alleen nog met n taxi terug naar t hotel.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 3Dick16-03-2011

Mooi gebied, maar niet weer hotel Pic Maia

In de carnavalsvakantie 2011 heb ik mijn 2 kinderen van 14 en 15 jaar in Hotel Pic Maia mijn verblijf geboekt. Ideaal om 's morgens tegenover het hotel de weg over te steken en dan te kunnen gaan skiën; en 's avonds weer terug te kunen skiën zonder gebruik te hoeven maken van busvervoer. Schitterend en groot skigebied. Dat was dan ook het enigste positieve dat ik kan vertellen. Het hotel viel erg tegen! Onze kamer en het restaurant in het hotel waren altijd veel te benauwd. De radiotoren branden dag en nacht volop. De temperatuur op de kamer was alleen te regelen door de ramen open te zetten. Het eten was o.h.a. slecht. Meestal was het avondeten niet warm genoeg (oftewel gewoon koud). Het personeel deed vast hun best, maar in het engels konden ze zich nauwelijks redden. Jammer, terwijl de vorige beoordelingen toch zo goed waren .... Ik vraag mij af hoe het kan dat dit hotel zo veranderd is! Tip: het naastgelegen restaurant Fra Miquel serveert goede en goedkope maaltijden!!!

• 7Bart22-02-2010

Goede kwaliteit gezien de prijs

Wij hebben voor 4 personen een reis geboekt, wij kregen een ongelooflijk grote kamer aan de voorzijde van het hotel, fantastisch uitzicht over de piste ( kamer 205 ) afmeting kamer was 7 x 8 meter, met hele grote ruime bedden. Er werd elke dag schoongemaakt, dus dat was perfect. Omdat wij met eigen auto waren, reden wij elke dag naar Grau Roig, 3,5 Km verder, fantasticsh skigebied voor kinderen die voor het eerst gaan skieen, er zijn daar speciale stoeltjesliften met groene pistes, waarop kinderen heel goed kunnen oefenen, Dit heb ik nog nergens gezien. Het hotel ligt inderdaad ver buiten het dorp, maar aangezien wij niet echt van apres ski houden, is dit hotel echt wel waar voor je geld.

• 6Niels heikens04-02-2010

eenvoudig/te ver van apresski gelegen

een eenvoudig hotel direct bij de piste. Jammer dat het te ver van het dorp afligt, waardoor je niet nha het skien uit kon gaan. vervoer naar het dorp was moeizaam, bussen reden er nauwelijks en taxi's hadden lange wachttijd. Als je de lift van 16.45 had gemist was het moeilijk om thuis te komen. Voor mensen met eigen vervoer of groepen, die zich met elkaar kunnen vermaken is het een goed hoteol. Ik vond het skigebied fantastisch maar ik zal de volgende keer een hotel/appartement in het dorp zoeken. Avondeten was goed, maar werd pas na 20.00 uur geserveerd.

• 4GJG01-04-2008

Goed: locatie nabij piste, uitzicht, een aantal vriendelijke medewerkers. Slecht: al het overige. Zeer oncomfortabele en kleine bedden, ondeskundig en inefficiënt personeel, zeer matig eten, veel te heet gestookt, sfeerloos, verveloos en zo slecht onderhouden dat de stukken er letterlijk afvallen, kamer in een verblijf van tien dagen niet één keer gestofzuigd. Dieptepunten: bij onze aankomst werd een poging gedaan ons onder te brengen in een kamer van ca. 2,50 x 3 meter (!!!) op een verdieping waar het zeker 40 graden was; een ober liet bij het indekken voor het diner diverse malen bestek op de grond vallen dat vervolgens gewoon op tafel werd gelegd; voor eenzelfde consumptie aan de bar werd afhankelijk van de aanwezige medewerker 2,50, 4,00 en 8,00 in rekening gebracht; een boek werd door de kamermeisjes in een bidet met lekkende kraan gegooid en was kletsnatte pulp geworden; op de dag voor vertrek moesten we het 8 uur lang geheel zonder water doen "omdat het hotel zo vol was".

• 8Erica16-10-2007

Vorig jaar ben ik tijdens de wintersport in Pic Maia vebleven. Het was niet zoals we hadden verwacht. We hadden het geboekt omdat het aan de piste lag, dat was ook wel zo, maar wel 3 kilometer bij het dorp Pas de la Casa vandaan. Helaas dus geen après-ski voor ons.

Het eten was ontzettend lekker en de eigenaar van het hotel was ontzettend vriendelijk.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Richard de Groot15-01-2007

Wij zijn hier de laatste 5 jaar een keer of 8 geweest.Prima eten, eenvoudige kamers maar volgens mij het hoogst gelegen hotel van europa. (2407 m) Binnen 5 m op de piste. Top! Mooi gebied, sneeuwzeker en veel zon.

• 7coolegem24-10-2006

fijn hotel.eenvoudig,maar alles wat nodig is.prima eten en vriendelijk personeel.

• 7Peter04-03-2006

Dit jaar voor de vijfde maal in Pic Maia, een echt no nonce hotel. Goed eten, hotel ligt perfect aan de piste en is echt voor de liefhebber. Je kunt er skieen en verder niets!!! Maar wat wil je voor dat geld, 300 euro voor tien dagen. Daar kan geen hotel tegenop.

• 8Remco schouten13-09-2005

Hotel pic maia

2 jaar geleden geweest met rekro reizen. Hotel ligt buiten pas de la casa op het hoogste puntje van de pas port dénvalira. 's avonds doodstil rond het hotel (2400 m hoogte, je kan er niet lekker wandelen ofzo. Het eten daarintegen was heel goed. zowel het ontbijt was uitgebreid en het diner ook. De kamers van rekro zijn gelegen op de hoogste verdieping met alleen een schuin raam (kan niet open vanwege de sneeuw), dus wel erg warm. Wat wel perfect is dat je meteen de piste op kan skien(rood). Verder voor de echte skier zeker aan te bevelen. Niet voor iemand die de apres ski erg belangrijk vindt!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Hotel Pic Maia info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)