Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over Himalaia Pas

• 8Piet Dekker22-03-2015

Heel prima hotel

Himalaia pas is misschien niet gisteren gebouwd, maar zeker ok. Redelijke kamer met drie ramen met twee uitzicht op de piste (4e etage) jammer geen tweede stoel, maar mooie badkamer en allemaal fris. Eten was gevarieerd en goed, iedere avond vis of vlees op de grill en een grote keuze in verse producten, goed ontbijt. geweldige staf en obers attent en vriendelijk. Kan negatieve reacties helemaal niet plaatsen. moet echt iets mis zijn met die negatieve beoordelaars. waar zijn ze wel blij? het zwembad met bubbelbad erbij was geweldig en op kwaliteit gecontroleerd. Ligging heel goed en gratis ski kluisjes.

• 2anni19-03-2011

nooit meer

dit hotel is zijn geld niet waard, oude matrassen op versleten bedden er valt niet op te slapen, onfrisse geur in de kamers lawaai dag en nacht veel engelsen en russen die alles en iedereen overheersen, het eten ondermaats ' koud geen variatie gewoon pover, dit hotel is zijn geld niet waard, er zijn er betere in dezelfde prijsklasse die even dicht bij de skipistes zijn, wij zijn een dag eerder vertrokken dan voorzien , het was een opluchting daar weg te zijn, ga er niet heen!

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 9Judith Geertsma09-02-2011

Goed hotel, 50 meter van piste

Zeer vriendelijk personeel, ruime kamers, goed eten en 50 meter van de piste. Minpuntje is de hoge temperatuur in het hotel, dus neem ook luchtige kleding mee.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8marianne20-12-2009

prima hotel als je geen standaard kamer neemt

Het is een uitstekend hotel, behalve de kamers. Wij hadden bij touroperator geboekt en kregen een standaard kamer. Deze is bloedheet en heeft geen raam naar de buitenlucht, maar op een soort luchtkoker. Gelukkig konden we upgraden naar een andere kamer, maar niet iedereen zal zo gelukkig zijn, zeker niet als het hotel vol is. Het eten is in buffetvorm en prima. Het personeel uitermate vriendelijk.

• 7Patrick Vink20-12-2009

Nooit meer.....

Momenteel verblijven wij in dit hotel, hoe goed het zuster hotel in Soldeu een paar jaar geleden was, hoe slecht dit hotel nu is. Ik verbeeld me niets maar maar van een 4 hotel mag je echt meer verwachten. Het eten is zwaar onder de maat, de kamers zijn (gehorig) maar in orde, let echter op het feit dat als je met 3 personen boekt, de 3e persoon op een bedbank (stoel) moet slapen. In ons geval moesten we het zelf nog opmaken.....sorry maar van een 4 verwacht ik iets anders, dat wil zeggen een fatsoenlijk bed. Om over welness nog maar niet te spreken, tegenwoordig tegen betaling, maar wat een aanfluiting........een mini zwembad, bubbelbad(je) en een kleine sauna en dat voor 9 euro per persoon per week extra.

Mijn tip, ga er niet heen........

• 8Jenny14-09-2005

Het is al wel een paar jaar geleden dat wij hier waren, maar het was een beregoed hotel. Het personeel heeft alles gedaan wat mogelijk was om het ons naar de zin te maken. Een echte aanrader, vooral omdat het bijna op de piste staat!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 10Saantje15-02-2005

Ben twee x geweest in Himalay Pas en was twee x errug tevree! kamers Super , ligging Piste Super!! eten was ook erg goed ! heb eigenlijk niets negatiefs!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar