Hotel Cristina

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Cristina voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Cristina in het Nederlands

2006

Uitstekende ligging bij de piste

Arie Kuipers
12-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Uitstekende ligging bij de piste. Goede nette kamers. Ontbijt en diner uitstekend. We hebben geboekt bij Touroperator.

Gereisd Anders in Thu Oct 12 2006 15:54:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Hotel heeft een uitstekende ligging t

arthur
13-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel heeft een uitstekende ligging t.o.v. pistes(75 meter lopen) en centrum van Pas de la Casa. Kamers zijn niet al te groot maar wel netjes. Bij receptie eigen gratis lockers om ski's in op te bergen. Ontbijt en diner zijn goed verzorgd, vriendelijk en behulpzaam personeel. Gasten zijn van alle nationaliteiten: amerikanen,russen,spanjolen en nederlandes.

Gereisd Anders in maart 2005

Hotel Cristina is prima gelegen, naar de piste is het maar

Vakantieganger...
13-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Cristina is prima gelegen, naar de piste is het maar een klein stukje lopen en ook de stad is heel dichtbij!

Toen wij er waren, verbleven er helaas erg weinig nederlanders in het hotel, maar anders is er genoeg gelegenheid tot het maken van contacten, er is beneden veel zitgelegenheid, een pooltafel en een flipperkast!!

Tijdens het eten word je erg goed bediend, het personeel is ook erg vriendelijk!! het was niet helemaal het eten waar wij van hielden, maar iedere avond had je tijdens het diner keuze tussen vis en vlees.. en wanneer je van toetjes houd, zit je hier erg goed!

De kamers zijn niet heel erg groot, maar voor ons waren ze groot genoeg incl. zitbad in de badkamer!! iedere dag worden de kamers zorgvuldig schoongemaakt..

Pas de la casa is een heel leuk skidorp! veel en ruime pistes en savonds is het ook er goed vertoeven...

Onze vakantie was erg geslaagd!!

Gereisd Anders in februari 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Cristina voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cristina in Pas de la Casa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cristina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.