Aparthotel Alaska

Aparthotel Alaska

7.5Goed

Andorra, Andorra, Pas de la Casa

Op vakantie geweest naar Alaska?

7.5Goed

Aparthotel info

• Sauna
Meer aparthotel info

2 reviews over Aparthotel Alaska

• 2018
    7Linda18-01-2018

Mooi hotel voor een keer

Aparthotel Alaska is een mooi hotel, nog niet zo heel oud. Het is dan ook absoluut niet gehorig. Wij hebben geen moment overlast van andere vakantiegangers ervaren. Het hotel ligt op een paar honderd meter van de piste (bergopwaarts), dit is vrij pittig wanneer je met kleine kinderen reist, die al moe zijn na een dag skiën. Een slee is dan aan teraden (als er sneeuw ligt). Het hotel is mooi, een mooi (maar klein) keukenblok, en een mooie badkamer. De studio's zijn klein (een hotelkamer met keukenblok) hebben zicht op een patio, en meestal geen zicht naar buiten. Dit was wel een minpuntje. Verder zou de schoonmaak van de kamers iets beter kunnen (dit hangt van de medewerker af) en in een week tijd is het bed niet verschoond. Ook was de kamer ongelofelijk warm. De eerste dag hebben wij de verwarming uitgezet en mooit meer aangehad. Toch was het erg warm.

Wij hebben een leuke week gehad in Aparthotel Alaska. Mede door de ligging zouden wij niet snel nog een keer er naar toe gaan, maar dit omdat het handiger is om met kleine kinderen wat centraler te zitten. Verder is het een mooi hotel, en wel aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• Oude reviews

8BMD17-03-2010

Prima adres als je niet de hoogste eisen stelt.

Het hotel ligt op ca. 500 meter van de pistes/liften. Rustig aan de achterkant en aan de straatkant doorgaans ook niet druk. Het hotel is schoon en het personeel is correct, vriendelijk en behulpzaam. De kamer is schoon en netjes. Er is een kitchenette met magnetron, kookplaat en koelkast. De badkamer is keurig. De bedden zijn echter niet alles; het ene was hard en de bedbank te doorgezakt voor een goede nacht. Het personeel heeft op verzoek bij onze 2e kamer een goed bed bijgeplaatst. Per kamer is er een skikluis in de skikelder. Deze is echter niet verwarmd, dus de schoenen kun je beter in de kamer zetten. Je kunt de skipas bij de receptie kopen (zelfde prijs). Je kunt ontbijten in het hotel. De meeste bakker hebben echter zitjes en koffie en dat is een betere keuze. Er is voor de hele kleintjes een kinderspeelhoekje. Bij het hotel zit een Italiaans restaurant. Het hotel is niet zijn geclaimde 4-sterren waard, maar een prima adres voor als je niet de top verwacht.

Gereisd met vrienden in maart 2010

Aparthotel Alaska info