Aparthotel Niunit

5 reviews over Aparthotel Niunit in het Nederlands

prima hotel

hm_3
14-2-2016

We hadden 2 kamers naast elkaar met balkon en dus een prachtig uitzicht. Het ontbijtbuffet was prima. De 'spa' niet bijzonder. De hotelkamers waren ruim, met prima stoelen zodat je ook eens op iets anders kon zitten dan je bed. Personeel sprak prima Engels. Wij zijn er 6 dagen geweest, het was bijzonder mooi weer deze dagen, en we hebben veel gewandeld in de bergen. Niet alle paden waren overigens goed aangegeven. De Pyreneeën zijn prachtig, de dorpjes in Andorra klein en je kunt er prima eten, iedereen spreekt Engels en overal Wifi!

zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

vddriessche_marc
26-7-2014

het hotel ligt rustig gelegen niet zo ver af van La Vella. het personeel is vriendelijk en probeert hun allerbest te doen voor hun klanten.

prijs-kwaliteit is heel goed , alleszins wat het eten betreft...

daarvoor zouden wij teruggaan !

Geweldige bestemming!

Kirsten Eenink
10-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is een heerlijke bestemming in zowel winter als zomer. Op kleine afstand van pistes, wandelroutes en verschillende bezienswaardigheden. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Fantastisch en zeer mooi gelegen

Koelewijn
25-9-2013

Hotel Niunit zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel .

Deze doen echt alles voor je

It could be cleaner!

Levend
        12-9-2013

taat van de kamer (Enkel plafondverlichting, rommelige afwerking) Staat van de douche (rammelige douchecabine, schakelaar in centrale hal buiten kamer, electriciteitsdraden zichtbaar) Gemeenschappelijk balkon niet beschikbaar.

Schoonmaak, diverse keren een vies toilet, waarvan tot 3 keer toe, drollen in de wc. Daar moet echt nog op worden gezien door de leiding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Niunit in Ordino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Niunit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.