Géén boekingskosten

Hotel Coma

AndorraAndorraOrdino

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Coma voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews

• Sportfaciliteiten

3 Reviews over Coma

• 5Phillip van Loon27-07-2013

Half Pension in Hotel Coma

Het hotel stamt uit 1932 maar dat is op zich niet te merken. De kamers beschikken niet allemaal over een balkon en dat is jammer. Het ontbijt was redelijk. Het diner s'avonds was van matige tot slechte kwaliteit. We hadden buiten het menu om voor een Tonijn Carpaccio gekozen. Deze was waterig en de zwarte stukken die er bij tonijn kunnen zitten waren er gewoon bij laten zitten. En dat voor een prijs van € 10,50 p.p.. We hadden gelukkig maar voor 3 dagen gereserveerd. Het zwembad van 8,50m bij 2,5m is wel erg klein voor een groot hotel.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 9Jan01-08-2007

Tof 3-sterrenhotel met veel ontspanningsmogelijkheden (zwembad, tennis, basketbal, tafeltennis, mini-golf, poolbiljart, internethoek ...). Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Avondeten was goed en voldoende. Bij voor- en hoofdgerecht heb je telkens de keuze uit 4 gerechten - uitgebreid dessertenbuffet (verbleven in halfpension).

Kamer was netjes (op uitzondering van de badkamer) maar kon hier en daar wel een likje verf gebruiken.

Bij een vorig zomerverlof in Andorra verbleven wij in een luxueuzer 4-sterrenhotel. Toch zou ik terug naar Hotel Coma gaan vanwege de vele onspanningsmogelijkheden en de uitstekende ligging. Denk trouwens dat de 4de ster voor het rapen ligt voor dit hotel (indien ze werkelijk willen).

Mede door het tijdstip van ons verlof (juli is in Andorra nog geen hoogseizoen) was dit voor ons het hotel met de beste verhouding prijs/kwaliteit ooit.

• 10Ingrid Zegers11-08-2005

Zeer goed hotel. Goeie service. Heel lekker eten. Je zit precies in een heel chique restaurant. Wat je gaat eten hangt in de lift uit. Je kan dan uit verschillende gerechten kiezen. Zeker geen klagen over. Je hebt ook voldoende eten. De kamers zijn ook voortreffelijk met een jacuzzi. Dus als je van uw wandeling komt kan je er direct in en kan je u ontspannen. Echt heel goed. Er is ook een verwarmd zwembad buiten. Daar kan je ook een duik nemen. Maar daar hebben we niet zoveel gebruik van gemaakt. Ik zal er zeker nog eens naartoe gaan. Een aanrader dus.

Hotel Coma info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)