7,8

een ontdekking

Christel,
28-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

prachtig gelegen, heel rustig maar toch dichtbij het dorp en La Massana waar steeds iets te beleven valt, super lekkere rosé wijn aan een superprijsje, vriendelijk onthaal, ontbijt is lekker, avondeten is basic en niet voor grote eters maar gezien de prijs voor de kamer, best ok, Andorra is echt prachtig voor wie van natuur houdt, een ontdekking voor ons.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch.

Ger,
3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi hotel op een heel mooie plek prachtig uitzicht. Mooie kamers ,goede service en goed eten . Prijskwaliteit verhouding heel goed.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk eten vriendelijk personeel en eigenaren.

P van Wingerden,
13-9-2017

Het hotel is erg gehorig wij hadden een groep Franse wandelaars die erg luidruchtig waren en ook erg laat nog te horen waren.

Er waren geen zwem en welnes voorzieningen open alleen een erg koud buiten bad.

Gereisd met partner in september 2017

Heel gastvrij

fam Dompeling,
18-8-2017

Je voelt je echt welkom in dit hotel. Fijne sfeer

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk hotel

Sander,
31-7-2017

Dit is echt een heerlijk hotel. Van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht, zelfs uit het zwembad. Andorra is een leuk vakantielandje voor een actieve vakantie. Wandelen, fietsen etc. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Schitterend gelegen, vriendelijk hotel

marcel62_1
19-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is schitterend gelegen op een heuvel boven het dorp Ordino. Mooi uitzicht van de balkons, ook vanaf het zwembad, terras. Zie de foto's op eigen website. Kamers groot genoeg met alles erin, elke dag schoonmaak. Wel gehorig soms, maar iedereen gaat vroeg na bed en het is vanaf 22 uur rustig. Het ontbijt is goed, voldoende keus. Het diner is 3 gangen, in twee weken altijd iets anders gehad. Soms rare combinaties, maar dat is Spaans. Lekkere betaalbare wijn op de kaart. Na de vele bergwandeling en die je hier kan maken, is het goed vertoeven in de wellnes, sauna. Aan de receptie zit wisselend een wat oudere relaxte man of een jongere man die goed Engels spreekt en je tips geeft over het land en de omgeving. De obers in het restaurant zijn ook erg sympathiek. Alles ziet er verzorgd uit, ook de tuin rondom. De inrichting is met veel hout en lijkt een beetje oostenrijkse stijl.

Gereisd met partner in september 2014

Gewoon prachtig

francky.denys
29-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

heel mooi en goed hotel met vriendelijk personeel,goed eten

Gereisd met vrienden in juli 2014

Mooie locatie

Anke Horbach
21-8-2013

Het hotel ligt mooi gelegen, tussen de bergen en dichtbij een leuk plaatsje, Ordino, op 15 minuten loopafstand.

Het hotel is goed verzorgd, schoon, netjes. Je kunt er erg mooie wandelingen in de buurt maken. En daarna genieten van het buitenzwembad, met lekkere ligstoelen.

We zijn ook nog een dagje naar Barcelona geweest, 3 uur rijden met de auto op zondag, was goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit 35 jaar oude familiehotel heeft wat vele moderne hotels niet hebben; sfeer en gezelligheid in combinatie met personeel dat nog betrokken is bij zijn gasten. De een noemt de inrichting gedateerd, de ander klassiek met veel hout. Op deze lokatie kom je echt tot rust. Zwembad is keurig schoon en wordt 's avond afgedekt. Koffie of een biertje aan de bar of op het terras uitkijkend over het dal is super. Het eten is lokaal georienteerd dus geen van der valk appelmoes. Even wennen dus en een enkele keer is het gewoon onze smaak niet. Gezien bovenstaande en de bijzondere prijs/kwaliteit komen wij hier zeker weer terug. Wij hebben hier een fijne tijd gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Spaans eten dus drie vergelijkbare gangen. De bediening spreekt Engels en houdt rekening met eventuele wensen. Schone kamers, elke dag schone handdoeken en lakens. Fijn balkon, geschikt voor vier personen. Mooi zwembad met zonneweide en fijne ligbedden (gratis). Tafeltennis, biljart en voetbaltafel beschikbaar. WiFi werkt alleen in de omgeving van de receptie/bar, terras. Hier is voldoende zitgelegenheid zonder de verplichting om iets te nuttigen.

Er is een uitgebreide Spa met bubbelbaden, sauna, Turks stoombad (€3.00 pp). Er is een fitnesszaaltje met goede apparatuur.

In augustus zijn er meer (luidruchtige) Spaanse gasten dan in juli.

Andorra is een bergstaat, het duurt dus lang om het land uit te komen (40 min. rijden). Zeer mooie wandelgebieden. In augustus is er elk uur een gratis busje naar het centrum van Ordino.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Babot in Ordino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Babot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.