Ordino

Reviews over Ordino

een ontdekking

Christel,
    28-7-2018

prachtig gelegen, heel rustig maar toch dichtbij het dorp en La Massana waar steeds iets te beleven valt, super lekkere rosé wijn aan een superprijsje, vriendelijk onthaal, ontbijt is lekker, avondeten is basic en niet voor grote eters maar gezien de prijs voor de kamer, best ok, Andorra is echt prachtig voor wie van natuur houdt, een ontdekking voor ons.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch.

Ger,
    3-3-2018

Mooi hotel op een heel mooie plek prachtig uitzicht. Mooie kamers ,goede service en goed eten . Prijskwaliteit verhouding heel goed.

Gereisd met partner in september 2017

Heel gastvrij

fam Dompeling,
    18-8-2017

Je voelt je echt welkom in dit hotel. Fijne sfeer

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk hotel

Sander,
    31-7-2017

Dit is echt een heerlijk hotel. Van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht, zelfs uit het zwembad. Andorra is een leuk vakantielandje voor een actieve vakantie. Wandelen, fietsen etc. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

prima hotel

hm_3,
    14-2-2016

We hadden 2 kamers naast elkaar met balkon en dus een prachtig uitzicht. Het ontbijtbuffet was prima. De 'spa' niet bijzonder. De hotelkamers waren ruim, met prima stoelen zodat je ook eens op iets anders kon zitten dan je bed. Personeel sprak prima Engels. Wij zijn er 6 dagen geweest, het was bijzonder mooi weer deze dagen, en we hebben veel gewandeld in de bergen. Niet alle paden waren overigens goed aangegeven. De Pyreneeën zijn prachtig, de dorpjes in Andorra klein en je kunt er prima eten, iedereen spreekt Engels en overal Wifi!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Ordino scoort een 8,9 uit 10, op basis van 13 reviews