Hotel Residència l'Aldosa

Kleine hotelsWeer vandaag4°-2°
Hotel Residència l'Aldosa
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Residència l'Aldosa voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel Residència l'Aldosa in het Nederlands

Wát 'n bijzondere familie!

Maurice Felsbourg,
7-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn na twaalf jaar wéér bij familie van der Wal geweest om met Johan en Bas Andorra per enduro te verkennen! Wat 'n warm bad om weer in terecht te komen. Midden in de familie, niets is hun teveel. We zijn ook met Bas en Marie-an bij hun prachtige nieuwe hotel (El Tulipan in Arans, zo'n 5 minuten van l'Aldosa) geweest, waar ze november 2017 hopen in te trekken. Dat wordt nu compleet gemoderniseerd. Dat wordt zeker werderom een succes. Wij komen zeker weer een keer kijken. Een aanrader voor iedereen met benzine in zijn aderen, maar ook voor mensen die prachtige wandelingen willen maken of gewoon willen genieten van top-gastvrijheid. Familie van der Wal; het bezoeken waard!

Geweldige week geweest dankzij de goede zorgen

Thilly van den Berk,
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zoek je een leuk gezellig hotel waar je echt verwend wordt dan moet je bij Residencia Aldosa zijn, wij hebben weer een top week gehad bij Bas, Marian, Josee, Johan en Jopie, een warm onthaal, zeer vriendelijk, niets is hun teveel. Het ontbijt en avondeten is zeer goed.

Het was voor ons wel de laatste keer in dit hotel omdat de familie de Groot, van de Wal gaat verhuizen op het eind van het jaar naar een ander hotel genaamd: appart.hotel Arans in Ordino , waar wij volgend jaar hopen te verblijven.

Wij wensen hun dan ook veel succes met alle voorbereiding.

Super gezellig motor hotel

Dennis
29-5-2016

Wij zijn van 16 mei t/m 23 mei op vakantie geweest bij hotel Residencia l'Aldosa.

We hebben een hele leuke week gehad en dat komt mede Bas,Marianne en de kinderen.

Bas ging elke ochtend met ons zitten om weer een mooie route uit te zetten om te rijden met onze motoren.

En onze ritten waren allemaal geweldig.

En Andre zorgden 's avond voor een heerlijke maaltijd.

Nogmaals bedankt voor de leuke week.

zeer gezellig

Onno
28-8-2015

Klein en gezellig hotelletje. De Nederlandse gastheer/vrouw doen er alles aan om je verblijf zo prettig en gezellig mogelijk te maken. Ontbijt en avondeten zeer goed. Ligging is goed, rustige omgeving. Dichtbij Andorra la Vella. Wij waren hier een week om offroad te rijden.

fantastisch hotel

john
4-7-2015

Afgelopen week hebben wij met onze eigen offroad motorren een fantastische reis gemaakt naar Andorra. We verbleven in Hotel l'Aldossa. We hebben ons nooit eerder zo welkom gevoeld in een hotel. De eigenaren doen werkelijk alles voor hun klanten. Daarnaast is het hotel heel schoon, en krijg je heerlijke maaltijden geserveerd. Een echte aanrader......

Alhoewel het al jaren geleden is dat wij zelf motor reden voelden we ons al heel snel thuis in dit hotelletje. Met de overige gasten moet je geluk hebben dat het klikt (in ons geval geen probleem). De familie heeft het in zich om je binnen no-time het gevoel te geven hier al langer te verblijven en deel van de club uit te maken. Interesse in de gasten straalt er van af en tijd voor een praatje is er altijd. Dat in alle drukte kans wordt gezien een lekkere maaltijd te serveren en onderwijl ook nog even met de gasten mee te eten geeft de ongedwongenheid wel aan. Probeer het zelf eens en oordeel!

Zeker terug in 2015

Paul
1-6-2014

Het genoemde hotel is eenvoudig van opzet en geeft je meteen het gevoel van "hier ben je thuis ". De kamers zijn eenvoudig, zeer goede bedden, een goede badkamer en wel zo belangrijk, alles is spik en span. Wij, 3 motorrijders hebben vanuit dit hotel de Spaanse kant van de Pyreneeën bezocht en elke dag was er een spontaan overleg met Bas en werden er weer diverse tips gedeeld. Marian verzorgt elke ochtend het ontbijt dat meer dan voldoende is en altijd goede zin. Het avond eten is een familie aangelegenheid, Zoon van Bas en Marian, André verzorgd samen met Bas voor een verse maaltijd,eenvoudig maar super lekker en gevarieerd. Het gezin eet samen met de gasten en schuiven aan daar waar plaats is. Al met al een super plek om te vertoeven. Johan en Jopie van de Wal ( vader/moeder van Marian ) helpen ook mee in de zaak. Menig de off road rijder is onder de indruk van Johan zijn rijders kunsten.

Johan is altijd in om een streek uit te halen of een goede mop.

Voor herhaling vatbaar.

Diana Hagel
1-8-2013

Je voelt je in dit kleine hotel zeer welkom. Het is niet luxe, maar je hebt alles wat je nodig hebt. De bedden zijn goed, de douches heerlijk en het eten is verrukkelijk. Het is overal netjes en schoon. Marian, Bas en André zorgen er voor dat je je helemaal thuis voelt.

De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed.

Andorra is een fantastisch wandelland. Er zijn ontelbare wandelpaden. Dit hotel ligt redelijk centraal ten opzichte van alle mooie plekjes.

Leuke plek voor paardrijtrips!

Petra
11-6-2013

Eind mei hebben we met 4 dames een 'paardrij-arrangement' vanuit Residencia Aldosa gedaan. De paarden werden verzorgd door Club Hipic Aldosa, waar de eigenaresse van hotel ook haar eigen paard heeft staan. We zijn uitstekend verzorgd door de eigenaren van hotel en hun gezin, en in combinatie met de fijne, sterke en betrouwbare paarden van de manege, en een dosis humor een superfijne mini-vakantie gehad, ook al viel het weer tegen (maar waar was dat niet zo dit voorjaar..). We komen zeker terug!

Wij gaan in 2014 zeker terug

Paul
9-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij 4 motorrijders waren een week op bezoek.

Als je bochten wil rijden is dat de plek om te vertoeven en na de ritten een goede ontvangst en lekker napraten.

Het eten, tja dat is elke dag vers bereid en de jonge kok doet het geweldig.

Kamers groot genoeg en genoeg ruimte om je spullen op te slaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residència l'Aldosa in L'Aldosa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residència l'Aldosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.