Reviews over L'Aldosa

Wát 'n bijzondere familie!

Maurice Felsbourg,
    7-6-2017

Wij zijn na twaalf jaar wéér bij familie van der Wal geweest om met Johan en Bas Andorra per enduro te verkennen! Wat 'n warm bad om weer in terecht te komen. Midden in de familie, niets is hun teveel. We zijn ook met Bas en Marie-an bij hun prachtige nieuwe hotel (El Tulipan in Arans, zo'n 5 minuten van l'Aldosa) geweest, waar ze november 2017 hopen in te trekken. Dat wordt nu compleet gemoderniseerd. Dat wordt zeker werderom een succes. Wij komen zeker weer een keer kijken. Een aanrader voor iedereen met benzine in zijn aderen, maar ook voor mensen die prachtige wandelingen willen maken of gewoon willen genieten van top-gastvrijheid. Familie van der Wal; het bezoeken waard!

Geweldige week geweest dankzij de goede zorgen

Thilly van den Berk,
    20-3-2017

Zoek je een leuk gezellig hotel waar je echt verwend wordt dan moet je bij Residencia Aldosa zijn, wij hebben weer een top week gehad bij Bas, Marian, Josee, Johan en Jopie, een warm onthaal, zeer vriendelijk, niets is hun teveel. Het ontbijt en avondeten is zeer goed.

Het was voor ons wel de laatste keer in dit hotel omdat de familie de Groot, van de Wal gaat verhuizen op het eind van het jaar naar een ander hotel genaamd: appart.hotel Arans in Ordino , waar wij volgend jaar hopen te verblijven.

Wij wensen hun dan ook veel succes met alle voorbereiding.

Super gezellig motor hotel

Dennis,
    29-5-2016

Wij zijn van 16 mei t/m 23 mei op vakantie geweest bij hotel Residencia l'Aldosa.

We hebben een hele leuke week gehad en dat komt mede Bas,Marianne en de kinderen.

Bas ging elke ochtend met ons zitten om weer een mooie route uit te zetten om te rijden met onze motoren.

En onze ritten waren allemaal geweldig.

En Andre zorgden 's avond voor een heerlijke maaltijd.

Nogmaals bedankt voor de leuke week.

zeer gezellig

Onno,
    28-8-2015

Klein en gezellig hotelletje. De Nederlandse gastheer/vrouw doen er alles aan om je verblijf zo prettig en gezellig mogelijk te maken. Ontbijt en avondeten zeer goed. Ligging is goed, rustige omgeving. Dichtbij Andorra la Vella. Wij waren hier een week om offroad te rijden.

fantastisch hotel

john,
    4-7-2015

Afgelopen week hebben wij met onze eigen offroad motorren een fantastische reis gemaakt naar Andorra. We verbleven in Hotel l'Aldossa. We hebben ons nooit eerder zo welkom gevoeld in een hotel. De eigenaren doen werkelijk alles voor hun klanten. Daarnaast is het hotel heel schoon, en krijg je heerlijke maaltijden geserveerd. Een echte aanrader......

L'Aldosa scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews